lemop Startet 19.Januar.2012 Del på Facebook Startet 19.Januar.2012 Hei, er ute etter en bowrider og syns at Yamarin 5820 ser ut som en bra båt, da den har kalesje bak, noe som det ikke ser ut til at Yamarin 58BR har. Er disse båtene så populær at de blir solgt med en gang, eller er det bare dårlig marked i januar som gjør det? Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 19.Januar.2012 Del på Facebook Svart 19.Januar.2012 Burde ikke være vanskelig å få tak i. Er solgt i mange eksemplarer. Kalesje over bakre del av båten fås på begge varianter. Båtene er like, 58br har bare nyere navn. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 20.Januar.2012 Del på Facebook Svart 20.Januar.2012 Jeg mener at i tillegg til navnet, er den store forskjellen vindskjermen hvor 58BR skjermen er noe høyere slik at man får litt bedre vindskydd. Dette baserer seg på at jeg husker korrekt, noe jeg ikke kan garantere... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
lemop Svart 20.Januar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2012 Leste at 5220 hadde lav vindskjerm, men trodde ikke at dette gjaldt 5820 også, men det er vel kanskje samme båten bare 2 fot lengre... Får håpe det dukker opp en i Bodø området, slik at man kan dra å se. Står en 5820 på henger i havna rett nedenfor meg, får vel vurdere å henge på lapp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.