SoBo Svart 17.April.2013 Del på Facebook Svart 17.April.2013 Meget bra. Der fikk du kontroll på "spagettien" Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Zitt Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Jeg har nettopp vært igjennom hele tråden din. Fantastisk flott arbeid du har gjort.......terningskast 6!!! Du må gi beskjed når du er ferdig, så skal vi sikkert finne noe arbeid til deg! Håper du blir belønnet med et strålende båtsommervær! Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Ja, det vil jeg si. Flott stykke arbeid du har gjort der Kjenner meg igjen da jeg bygde en Agder i 1986. Eneste de har produsert i fargen Hvitt skrog og med rød stripe, hvite og røde puter. Flotte båter Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 18.April.2013 Del på Facebook Svart 18.April.2013 Og her fikk jeg det siste nødvendige sparket i baken til å sette i gang sjøl! Må bare følge med på SAP fra Danmark først! :D Flott arbeid du har gjort! Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.