Komodo Startet 29.Januar.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2012 Noen som tar utfordringen? Synd hvis det ikke skal være aktivitet her i årene som kommer http://www.f-b.no/nytte/bolig-og-interi%C3%B8r/selger-skjergardsperle-pa-vesteroy-for-sju-millioner-kroner-1.6741292 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Honduras Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Hadde jeg hatt penger til overs, ville jeg ha satset her. Kjempefin plass. Men hvis jeg ikke husker feil er det gamle tankanlegg, og det kommer nok til å gå på ytterligere noen millioner før man har oppgradert stedet. Men at det kan bli fint... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Merlis Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Dette visste jeg ikke om.. Huff, det var litt leit å høre. Jeg har mange gode sommerminner derfra. Men, godt det er noen andre som tar opp driften av et av de flotteste stedene på Hvaler. Hadde jeg hatt penger ville jeg også ha satset litt på Bukta. Det er et flott sted, og med noen oppgraderinger så vil det bli perfekt Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Det er jo litt trist hvis det ikke blir fortsatt drift på området, men ut fra artikkelen i FB ser det ut som det går mot salg. Vi får krysse fingrene for at de nye eierene får smell på driften Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Honduras Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Jeg stusset imidlertid litt på denne... – Jeg fikk voldsomt med telefonhenvendelser fra folk som etterlyste bensinstasjonen, sier Helgesen til FB. Bensinstasjonen hans er ifølge salgsoppgaven den eneste som betjener småbåtflåten i Vestre Hvaler. Nå farter jeg mest på Onsøysiden, men det er da ikke langt unna til Kjøkøysund Marina. De har da bensin. Sand er kankje litt for langt øst, men er det flere i området? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Kristian_H Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Nå farter jeg mest på Onsøysiden, men det er da ikke langt unna til Kjøkøysund Marina. De har da bensin. Sand er kankje litt for langt øst, men er det flere i området? De selger bensin i papper havn, gjør de ikke? Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 30.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Billig ;) Men, når kommunen ikke er på din side da blir det kanskje dyrt Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 30.Januar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2012 Bensinstasjonen hans er ifølge salgsoppgaven den eneste som betjener småbåtflåten i Vestre Hvaler.[/i] Nå farter jeg mest på Onsøysiden, men det er da ikke langt unna til Kjøkøysund Marina. De har da bensin. Sand er kankje litt for langt øst, men er det flere i området? Om Sand sokner til Vestre Hvaler er jeg usikker på, men jeg tror grensa for østre og vestre Hvaler går ved Løpern, så da er Sand også vestre Hvaler. Det blir jo uansett ganske langt unna for de med småbåter og joller. Kjøkøysund er Kråkerøy, så det tilhører Fredrikstad, ikke Hvaler Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
onkelmusa Svart 3.August.2013 Link til dette innlegget Svart 3.August.2013 Joda her får du disel og is, men ellers kan det etter vår mening karakteriseres som hærverk på en idyll. En fæl lekter er plassert og noen flytebrygger er strødd rundt hvor man kan ligge mot havneavgift. Puben med dekket er stengt. Butikken og fiskeutsalget er borte. Vi får bare håpe at de nye eierne har noe bedre å komme med i fremtiden. Inntil da drar vi bare forbi og legger oss i Fredagshølet i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 4.August.2013 Link til dette innlegget Svart 4.August.2013 Ja må jo innrømme at det ser helt jævlig ut der nå, skjønner det er profitt som gjelder nå tanke der hver gang for 10 år siden men nå aldri.. bensin på jolla engang da en coil røk og gikk litt ekstra bensin.Ligger sjelden i fredagshølet nå på grunn av slik det har blitt der.. Men er det folk der da? syns det ser ganske tomt ut jeg men ikke kjørt forbi i fellesen. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Løfter denne gamle tråden igjen. Ny mulighet for å sikre seg Bukta igjen nå. Denne gangen for 9,5 mill. https://www.finn.no/realestate/businesssale/ad.html?finnkode=244058729 Skjønner forøvrig godt at de selger. Ikke fritt for at de har hatt litt motstand der ute... Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Fy fader'n for en flott plass! Jeg tenker på først og fremst det å bo, ikke drive 'sjø-mack' to måneder i året. Men det vil vel koste like mye å rydde opp som prisen på plassen. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 En av mine drømmeplasser dette, hvor man sikkert kunne fått til litt av hvert. Legger inn Eurolotto nå, og avventer telefon i morgen kveld fra Hamar. Vinnersjansen er jo som kjent 50/50, enten så vinner man, eller så vinner man ikke…? Kanske ta to lodd da…for å være sikker… Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Ask Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Hulda skrev for 6 timer siden: Fy fader'n for en flott plass! Jeg tenker på først og fremst det å bo, ikke drive 'sjø-mack' to måneder i året. Men det vil vel koste like mye å rydde opp som prisen på plassen. Kva er det som kostar så mykje å rydda opp? Forureining? Det har vel òg blitt noko vanskelegare å få kommunale løyve i denne kommunen dei siste åra.... Eg har ikkje vore der, og ikkje skal eg heller. Det ser ut til å vera ein vêrhard stad. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Er nok litt værhardt i Østfoldmålestokk, som vel tilsvarer litt mer enn frisk bris på Vestlandet. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Komodo Svart 13.Januar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Hvaler ligger værhardt til ut mot Skagerak. Men bukta ligger lunt til, aldri noe sjø inn der. Vesentlig mer åpent på f.eks Skjærhalden. Bukta ligger rett øst for ankeret i kartet. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Popeye70 Svart 13.Januar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2022 Komodo skrev for 13 timer siden: Løfter denne gamle tråden igjen. Ny mulighet for å sikre seg Bukta igjen nå. Denne gangen for 9,5 mill. https://www.finn.no/realestate/businesssale/ad.html?finnkode=244058729 Skjønner forøvrig godt at de selger. Ikke fritt for at de har hatt litt motstand der ute... Det er vel litt av hvert å gjøre med bygningsmassen for å få det i god stand, er det ikke? Vi er innom 1-2 ganger hver sommer, og "marinaen/storkiosken" er ikke akkurat lekker innvendig. Og flere av byggene ser ganske slitne ut utvendig også. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Komodo Svart 1.Juni.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2022 Nå blir det nye eiere i Bukta https://www.f-b.no/sigbjorn-30-har-kjopt-tilbake-sitt-barndomsparadis-bukta-skal-bli-en-plass-hvor-alle-er-velkomne/s/5-59-2615312 Først var visst Goldfish (Pål Solli) som vant budrunden, men så benyttet Sigbjørn Helgesen (30) seg av forkjøpsretten og sikret seg stedet rett foran nesa på Solli. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.