Julie III Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Ok, sorry... Da missforstod jeg Link to post
Julie III Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Ok, sorry... Da missforstod jeg Link to post
Bitteliten Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 Etter 11 dykk begynner jeg å gjøre meg noen små erfaringer. Også spør jeg flere de samme spørsmålene flere ganger Når jeg skal bruke flere titusner på utstyr jeg ikke vet noe om synes jeg det er greit. Link to post
Bitteliten Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Spørsmål om Suunto Vyper. I hht PADI boka er max oppstigningshastighet 18 meter i mi uttet. Iinstruksjonsboka til Suunto står det at man får alarm om man går fortere opp enn 10 meter i minuttet Skyldes denne forskjellen at man med PADI dykker tabell og på Suunto på RGB algoritmen i computeren? Link to post
Strekkfisken Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Er det ikke bare et spørsmål om hvor konservativ produsenten har vært mht sikkerhetsmarginer, tro? For store marginer er jo ikke bare bra heller, det gjør at man mister litt av respekten for alarmene. Min gamle Aladdin Pro pep som ville nøkken på hver eneste oppstigning jeg tok, skulle omtrent ikke mer til enn å kikke skjeløyd mot overflaten før alarmen fyrte... Link to post
Recommended Posts