VO`n Startet 12.Februar.2012 Del på Facebook Startet 12.Februar.2012 (redigert) Skal ha en gummibåt til våren, titter nå på Finn og diverse nettsider for å se hva som finnes. Har hatt gummibåt fra Seabo som var helt håpløs å bruke da en fikk julig bare det var krumming på vannet og hadde ingen kontroll om jeg satt på patongen da den ble helt vinglete. Mulig den var overmotorisert med 9,9 hk på en 9 foter. hageby.no har en 380cm lang gummibåt til 7000 kroner --> www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=32985435 Er disse bra og fungerer godt i vannet? Er i grunn bare jeg og poden som skal bruke den til å farte litt rundt så det burde vel holde med en 9,9 til en slik? Ellers andre forslag? Eller er disse billig båtene basert på det samme alle sammen? Det blir lite brukt så ser ikke for meg å bruke noe særlig mer en max 7000 Redigert 12.Februar.2012 av VO`n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 12.Februar.2012 Del på Facebook Svart 12.Februar.2012 Skal du ha 9,9 hester på så bør du vel ha en med glassfiberbunn. Da er vel prisen en annen? Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 12.Februar.2012 Del på Facebook Svart 12.Februar.2012 En venn hadde 15 på en 8foter, gikk så både bensintank og bikkje gikk til sjøs men det funket ganske greit Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 12.Februar.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2012 Skal du ha 9,9 hester på så bør du vel ha en med glassfiberbunn. Da er vel prisen en annen? De er godkjent opp til 25 Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 12.Februar.2012 Del på Facebook Svart 12.Februar.2012 jeg har en achilles ls4 med mercury xr10, uten plombe. Altså nærmere 15 hk. går som juling, men jeg tør ikke sitte på pontongen å kjøre. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.