Jump to content

Astor i siste " trygg på sjøen". Bladet til Redningsselskapet


baatsman

Recommended Posts

Æhhh .... slik oppførsel burde lede rett i kjølhaling. Astor er Årets Båtentusiast med rett til å føre vimpel med fire striper. Vis betimelig respekt inntil du selv er både ÅBE* og omtalt i bladet.... flag_bp.gif

 

 

 

*Henger LITT høyere enn OBE (Order of the British Empire)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Plutonium: At du ikke har hørt om Astor for så være, men som flere påpeker er han et medlem det står stor repsekt av. Nok om det. Det er faktisk fult mulig for alle å lese dette. Side 36-37

 

Astor har faktisk også et leserinnlegg på side 10 i denne utgaven av medlemsbladet.

 

OBS: Oteren var før meg gitt. men les også side 10....

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Ja så Astor der. Moro at medlemmer av Båtplassen får omtale.

Plutonium, jeg har stor respekt for deg og dine kunnskaper om motor, tar meg ofte i å være enig i andre ting du ytrer deg om, men akkurat her "bommet" du litt. Astor er det lille jeg har vært borti han her på båtplassen, hjelpsom og deler gjerne av sine kunnskaper, mye som deg selv faktisk.

 

God kveld fra Jori

Link to post
Share on other sites

Så her her vises det til en person de fleste ikkje har hørt om i en sak som kun kan sees i et blad man må være medlem av redningsselskapet for å få sett? jovel

 

Hatt alkohol inntak idag eller? giggle.gif De fleste her inne (alle?) vet godt hvem Astor er, å medlem av redningsselskapet anbefaler jeg deg å bli, mye interessant lesestoff + billig hjelp på sjøen + rabatt på båtførerprøven +++ thumbsup.gif

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Det er få BP medlemmer det står større respekt av enn Astor. Informative innlegg og positivitet er det som kjennetegner denne signaturen. De av oss som kjenner ham privat er sannhetsvitner i så måte.

 

BP favner over mange interresseområder. "Plutonium" følger med på, og deltar i de trådene som fenger ham. Det kan hende han har gått glipp av innleggene til Astor. Det er, tross alt så heftig trafikk på dette forumet, at det er umulig å få med seg alt.

 

Noen innlegg i denne tråden bærer, etter min mening, litt preg av "gutteklubben grei"; hvis du ikke vet hvem Astor er, så får du bare holde kjeft.

 

Ikke bra.

Link to post
Share on other sites

Astor er en hedersmann med mange gode innlegg her på BP opp gjennom årene. Men det gir da ikke noe grunnlag til utskjelling om noen ikke har hørt om han? Vi er forskjellig, noen medlemmer leser det meste. Noen leser litt og noen nesten ingenting. Det betyr igjen at noen "kjenner" de fleste skribenter, mens for andre er Astor helt ukjent.

 

Men dette er da vel greit? Stiller meg litt undrende til at noen legger så mye energi i at noen ikke vet hvem noen er. Det viktige i denne tråden er vel info om en hyggelig og lærerik artikkel om Astor i "Trygg på sjøen."

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Link to post
Share on other sites

Det betyr igjen at noen "kjenner" de fleste skribenter, mens for andre er Astor helt ukjent.

 

Uten tvil mange her som "kjenner", eller kjenner igjen, nicket Astor, men i prosent av forumets påståtte 38.631 medlemmer per dato så er vel denne lav vil jeg tro. Han har vel forøvrig vært nokså anonym her på forumet i lengre tid så sikkert mange nyere medlemmer som av helt naturlig grunner ikke har peiling på hvem han er eller at han tilhører en eksklusiv liten klubb som man skal, eller bør, omtalte og/eller tiltale med ekstra stor respekt for å ikke komme i vanry. Fortrinnsvis skal man stå når man skriver innlegg om, eller til medlemmer av denne lille klubben.

Og nå setter jeg meg ned! :giggle:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Da tror jeg Plutonium har fått nok svar på tiltale... :wflag::lol:

 

Sto forøvrig en artikkel til om Astor, som fikk tau i propellen. Så siste utgave fremstår som rene "Astor spesial" :cool:

 

RS skryter av at man bl.a. får fire utgaver av dette bladet i året ved medlemskap. Er det flere enn meg som savner noe redaksjonelt i den blekka. En god del lettere omskrevet produktreklame synes jeg belemrer bladet.

Klarer å lese gjennom hele blekka på mer eller mindre ett dobesøk.. :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...