eMTea Startet 18.Mars.2012 Del på Facebook Startet 18.Mars.2012 Hei! Vil med tiden bytte ut instrumentene i Hydroliften med noen nye. Skjesser veldig på Livorsi instrumenter, men er litt drawback at de ikke levere europeiske måleenheter, knop/celsius. Hva finnes på markedet av instumentering med europeiske enheter? -Magnar- Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Tom Rør Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Du bør nok gjøre om tittlelen din, før den blir stengt Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Sleipner har VDO Veiwline som har knop/celsius. VDO Veiwline Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 18.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Du bør nok gjøre om tittlelen din, før den blir stengt Får ikke gjort det via Tapatalk :( VDO er jo good shit det, men ønsker meg noe litt mere spennende.. -Magnar- Tapatalk @iPhone Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Bearded Beast Svart 18.Mars.2012 Del på Facebook Svart 18.Mars.2012 Livorsi er nå de som har de sprekeste instrumentene eg har kommet over. Autometer også har noe mn er samme problematikken md US verdier.. Eg for min del ser ikkje noe problem i det da det ikkje er verdien i seg sjøl som er det viktige men en evt endring av den i utide. Turteller, volt, tank er jo samme så det blir fart og temp. Har hatt biler md miles speedometer og det blir en fort vant md og ville absolutt heller hatt spreke instrumenter med 'f og miles fremfor desse nitriste greierne tilgjengelig med 'C Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 19.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2012 Du har skjønt det ;) hehe... Har sendt mail til Livorsi, de leverer jo "custom gauges" så kanskje de kan trykke med europeisk standard på fart og vanntemp.. -Magnar- Tapatalk @iPhone Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
eMTea Svart 25.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2012 Livorsi kumme ikke levere celcius, selv om det var custom gauges. Kun logo'er og slikt som kunne forandres. Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.