snurresprett Startet 23.Mars.2012 Del på Facebook Startet 23.Mars.2012 Hei.. SEr det ligger en del rimelige Nordan 610 med 115hk outboard på finn.no! men hvordan er egentlig denne pakka? redd motoren blir litt liten på denne båten. noen med erfaringer her? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 23.Mars.2012 Del på Facebook Svart 23.Mars.2012 Kjenner en som har en 610 med 90Hk Honda. Jeg har ingen erfaringer med dette personlig, men har ikke hørt ham klage på motoren, virker som den pakken virker forsåvidt greit. Nå bruker han motor til å transportere seg og familien, og ikke til å dra vannski eller sette fartsrekorder. Med mange personer i båten mener jeg han må jobbe den litt opp i plan, f.eks ved å legge den over i sving, trimme litt osv. Men han har ingen planer om å bytte motor så langt jeg har hørt. Billig å kjøre. Med 115Hk har du 25hk mer, så det bør jo fungere bedre... Noen racerbåt blir det vel aldri Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.