waroo Startet 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2012 (redigert) Har pusset opp en lami 425r som jeg legger bilder ut av nå. Det øverste bildet er ikke min båt, men en tilsvarende slik båten var i utgangspunktet. Det som er gjort er : - båten er malt utvendig i ny farge - Laget dobbel dørk av glassfiberlaminerte polyurethaneplater. - Laget styrekonsoll og vindskjerm - Laget fester for lanterner - Laget sittebenk bak i båten. Under denne ligger batteri og tank + div - Laget sitteposisjon fremme i båten - Brukt noe teak i båten Alt i alt har jeg fått en kjekk 14 foter ut av det hele. Båten er utrustet med både kartplotter og ekkolodd, så den er veldig kjekk å fiske fra på godværsdager. Ved sidenn av Lamien ser dere Nordkappen 17 , som er beskrevet i en annen tråd her inne . Jeg har døpt Lamien for Siw og nordkappen for Erna........ Redigert 24.Mars.2012 av waroo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Den ble kjempefin. Anbefaler deg å endre overskriften med små bokstaver så den ikke blir stengt Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
snekkerbod Svart 24.Mars.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Anbefaler å gi vindskjermen en omgang med Autosol på poleringsmaskin så blir du kvitt alle småriper og pleksiglasset blir nesten som nytt. Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 24.Mars.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2012 Ja , har ikke rengjort skjermen skikkelig ennå. Det er ikke pleksi, men lexan. Regner med at den fremgangsmåten går på lexan også. takk for tips ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.