Lorentz Kip Startet 13.April.2012 Link til dette innlegget Startet 13.April.2012 Har gått til anskaffelse av ei nydelig Grimstadsnekke med FM S.22 motor. Den har stått på land i 2 år uten noe særlig ettersyn. Den har vridbar propell som styres fra førersetet med en hendel . Et smart system, men hendelen sitter dønn fast. Lar seg enkelt og greit ikke rikke. Noen der ute som har opplevd liknende? Sitér dette innlegget Link to post
StåleK Svart 13.April.2012 Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Mulig jeg har en ekstra "vri" kasse til s22, kan sjekke ihelga hvis det er noe interesse for den. Har du prøvd å kjøre motoren for å se om den slipper etterhvert? Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 13.April.2012 Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Fire skruer i lokket til hendelen? er vel bare en tapp som stikker ned i giret, du har nok gått tom for olje nedi der, skru av lokket, løft opp hendelen (og lokket) og ta en titt:=) Sitér dette innlegget Link to post
Lorentz Kip Svart 13.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Tusen takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Lorentz Kip Svart 13.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2012 Skal se om jeg trenger "vri-kasse" Takk for hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Lorentz Kip Svart 27.April.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Den løsnet! Greaset hadde blitt bek, så jeg måtte bruke varmelampe...løsnet etter 45 sekunders oppvarming. Bakerst på hylserøret.. Yess! Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 27.April.2012 Link til dette innlegget Svart 27.April.2012 Så bra! Sørg for å fjerne den gamle driten og erstatt det med nytt marinefett, så er du kvitt problemet Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.