Jump to content

Nytt lurium - eller reinspikka forsøk på bedrageri ?

Gutek

Recommended Posts

Forhandleren av dette EnviroTabs luriumet jobber tydeligvis i taxibransjen, det samme gjør han eneste som "har lagt ut" en referanse, lukter svidd av hele greiene og lite proff hjemmeside.

Det verste er at mange sikkert ikke har noe tro på stoffet, men prøve skal de allikevel for så å innbille seg at det virker. Det selger...

Dette får meg til å tenke på et annet lurium, -magnet på drivstoffrøret, støvsugerselgere, pyramidespill osv. Og nå tabletter og granuler i drivstoffet! Ren svindel spør du meg.

:rolleyes:

Dette er nok ingen spøk, og sannsynligvis er produktet ekte nok, på en måte.

Det aner meg at produktet, som sier at det skal tilsettes dieselen, tetter til drivstoff tilførsel og gir omtrent 15-35% motor problemer i løpet av året. Du sparer dermed ca. 15-35% av normalt forbruk, og er du heldig kanskje opp mot 100% hvis alt blir skikkelig tettet. Forutsatt at du bruker ganske mye av stoffet.

Det var da voldsomt så negative folk er her da :flag:

Det er jo bare å ringe ned til Kristiansand for den som gidder og siterer

Auto Teknikk AS www.autoteknikk.no i Kristiansand kjører nå diverse tester for oss, det er Tommy Christensen, som er vår kontakt vedr. disse tester, han har stor erfaring med tuning og optimalisering av motorer

0_0_0_0_250_344_csupload_42963055_large.jpg

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Ganske så utpreget lurium, enkelt og greit. Og om det skulle funke så er det så lite penger å spare i det at jeg ikke hadde giddet å bry meg med det....

En annen ting: Så gniten som rederiene er i dag så hadde skipsflåten vært de første til å begynne å bruke noe slikt som dette hvis det faktisk funket. Når vi brenner et sted mellom 6000 og 23000 liter diesel i døgnet så ville en besparelse på 15-35% fått det til å blinke i øynene på blårussen inne på rederikontoret. Og jeg er på en liten supplybåt som har et ganske høflig forbruk sammenlignet med større skip.

Ganske så utpreget lurium, enkelt og greit. Og om det skulle funke så er det så lite penger å spare i det at jeg ikke hadde giddet å bry meg med det....

En annen ting: Så gniten som rederiene er i dag så hadde skipsflåten vært de første til å begynne å bruke noe slikt som dette hvis det faktisk funket. Når vi brenner et sted mellom 6000 og 23000 liter diesel i døgnet så ville en besparelse på 15-35% fått det til å blinke i øynene på blårussen inne på rederikontoret. Og jeg er på en liten supplybåt som har et ganske høflig forbruk sammenlignet med større skip.

Har ingenting med at rederiene er gnitne...skal investorene ha noe igjen for investeringene sine, så må rederiene kutte kostnader der de klarer. De har nok overbetalte sjømenn å betale på..

Har ingenting med at rederiene er gnitne...skal investorene ha noe igjen for investeringene sine, så må rederiene kutte kostnader der de klarer. De har nok overbetalte sjømenn å betale på..

Ergo så ville de være de første til å begynne å bruke et slikt produkt.

Siste setningen kunne du godt spart deg for da den er totalt OT og nedlatende overfor dagens underbetalte norske sjøfolk. Tror du noen som helst ville tilbrakt halve livet sitt borte fra familie og venner hvis lønnen var til å flire av? Du er dog unnskyldt i og med at du er i fra Møre.. ;)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...