Gutek Startet 18.April.2012 Del på Facebook Startet 18.April.2012 http://www.greenfootglobal.no/ Dette firmaet love gull og grønne skoger på finn.Løftene i beskrivelsen er hinsides all fornuft og overgar alt jeg tidligere har sett når det gjelder tilsetningsstoffer.Kanskje de skulle anmeldes for forsøk på bedrageri dersom de ikke kan skaffe norsk uavhengig dokmentasjon for at reklamen holder mål !"!! Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Synes du skal ta kontakt og informere om tråden her på forumet så kommer kanskje firmaet med en tilbakemelding. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Superkul Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 kunne faktisk vært artig og prøvd selv om det lukter fusk lang vei Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Bearded Beast Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 omg det er akkurat som med slankemiddel. Det florerer av typer, ingen virker - men selger stort likevel Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Om dette hadde fungert, hadde det nok vore påbode å bruke i alle motorar allereie. Bilprodusentane hadde i alle fall kjøpt firmaet raskare enn svint. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Simson Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Her gjelder vel den gode gamle regelen om at hvis noe virker for godt til å være sant, så er det nettopp det... Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 (redigert) Dette er garantert lureri! 15-35 % drivstoffbesparelse ville vært en sensasjon. Tro om Volvo Penta og Mercury har gitt sin velsignelse til at de er med i reklamen for dette produktet? Redigert 18.April.2012 av Toscana (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
havørn Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Mailadressen for kontakt er hos @taximandal........ Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 BÅDE lurium OG reinspikka forsøk på bedrageri, kanskje? Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Danemann Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Har invitert innehaveren inn til oss for å svare på dette, gleder meg til å høre hva han har å si. Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
CB. Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 me too Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
quantumduck Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Etterspørselen etter dokumentasjon er visst større enn tilbudet når det gjelder dette produktet ... men det har en formidabel placebo-effekt! Bare det må da være verdt noe!?!? Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Har den kolestrol dempende effekt også ? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 nesten dumt han ikke skriver at det drar super babes også for da hadde jeg bestillt pronto Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jan E. Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 I følge alle disse luriumproduktene så må jo NASA og US Army/Navy gå på 10% drivstoff, og 90% tilsettinger. For absolutt alle disse luriummiddlene blir brukt av disse instansene Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
GunR Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Jan E., jeg tenkte akkurat det samme. Pluss noen obskure "forskningsrapporter", så er det vanlige bildet komplett! Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 18.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2012 Jeg kom på det nå !Jeg skal pusse Forbrukerrådet på de !De har grepet tak i mer uskyldige annonser en dette ! Sitér dette innlegget Link to post
Tampeservice Svart 18.April.2012 Del på Facebook Svart 18.April.2012 Forhandleren av dette EnviroTabs luriumet jobber tydeligvis i taxibransjen, det samme gjør han eneste som "har lagt ut" en referanse, lukter svidd av hele greiene og lite proff hjemmeside. Det verste er at mange sikkert ikke har noe tro på stoffet, men prøve skal de allikevel for så å innbille seg at det virker. Det selger... Dette får meg til å tenke på et annet lurium, -magnet på drivstoffrøret, støvsugerselgere, pyramidespill osv. Og nå tabletter og granuler i drivstoffet! Ren svindel spør du meg. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Dette er nok ingen spøk, og sannsynligvis er produktet ekte nok, på en måte. Det aner meg at produktet, som sier at det skal tilsettes dieselen, tetter til drivstoff tilførsel og gir omtrent 15-35% motor problemer i løpet av året. Du sparer dermed ca. 15-35% av normalt forbruk, og er du heldig kanskje opp mot 100% hvis alt blir skikkelig tettet. Forutsatt at du bruker ganske mye av stoffet. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Om dette var sant, så ville myndighetene påby at oljeselskapen tilsatte dette i drivstoffet, for å spare brennstoff og miljøet. Tilsetningen ville være en sensasjon. Derfor er dette LURIUM de lux! Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Salt Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 aka "Snake Oil". Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
CB. Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Det var da voldsomt så negative folk er her da Det er jo bare å ringe ned til Kristiansand for den som gidder og siterer Auto Teknikk AS www.autoteknikk.no i Kristiansand kjører nå diverse tester for oss, det er Tommy Christensen, som er vår kontakt vedr. disse tester, han har stor erfaring med tuning og optimalisering av motorer Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hydrox Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Ganske så utpreget lurium, enkelt og greit. Og om det skulle funke så er det så lite penger å spare i det at jeg ikke hadde giddet å bry meg med det.... En annen ting: Så gniten som rederiene er i dag så hadde skipsflåten vært de første til å begynne å bruke noe slikt som dette hvis det faktisk funket. Når vi brenner et sted mellom 6000 og 23000 liter diesel i døgnet så ville en besparelse på 15-35% fått det til å blinke i øynene på blårussen inne på rederikontoret. Og jeg er på en liten supplybåt som har et ganske høflig forbruk sammenlignet med større skip. Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Ganske så utpreget lurium, enkelt og greit. Og om det skulle funke så er det så lite penger å spare i det at jeg ikke hadde giddet å bry meg med det.... En annen ting: Så gniten som rederiene er i dag så hadde skipsflåten vært de første til å begynne å bruke noe slikt som dette hvis det faktisk funket. Når vi brenner et sted mellom 6000 og 23000 liter diesel i døgnet så ville en besparelse på 15-35% fått det til å blinke i øynene på blårussen inne på rederikontoret. Og jeg er på en liten supplybåt som har et ganske høflig forbruk sammenlignet med større skip. Har ingenting med at rederiene er gnitne...skal investorene ha noe igjen for investeringene sine, så må rederiene kutte kostnader der de klarer. De har nok overbetalte sjømenn å betale på.. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 19.April.2012 Del på Facebook Svart 19.April.2012 Har ingenting med at rederiene er gnitne...skal investorene ha noe igjen for investeringene sine, så må rederiene kutte kostnader der de klarer. De har nok overbetalte sjømenn å betale på.. Ergo så ville de være de første til å begynne å bruke et slikt produkt. Siste setningen kunne du godt spart deg for da den er totalt OT og nedlatende overfor dagens underbetalte norske sjøfolk. Tror du noen som helst ville tilbrakt halve livet sitt borte fra familie og venner hvis lønnen var til å flire av? Du er dog unnskyldt i og med at du er i fra Møre.. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.