Jump to content

Pimp my engineroom 2

Windy37GM

Recommended Posts

Sånn

Da var unger og kjerring sendt til England for Manchester United kamp, slik at far får gjort seg ferdig med båten. jeg har alltid likt sånne dråpeplater i motorom, så da mekker vi det.

Først måtte jeg lage pappmal og kom i krangel med tapetkniven. Tapte den...

finger.jpg

Så skaffe dråpeplate hos Smith Stål og mekke det sammen. Slik ble det:

engineroom3.jpg

Tok lenger tid enn jeg hadde regnet med... Mye tilpasninger på pappen til slanger osv.. 4-5 timer totalt.

Nå erre mat :-)

mvh

Bavaria32sport

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Har du kontaktinfo eller besøksadresse hvor du kjøpte dette? Tror nesten jeg må få meg slik jeg også :tongue:

Jeg har en del tilovers hvis du vil kjøpe... 60-70% av plata er igjen :-) noe skal gå til noe jeg lager, men er tilgjengelig

Mvh Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Dem holder til på Benstsrud, tvers over gata for Europris :thumbsup:

Må riktignok bestille gjennom en forhandler, som f.eks H-bygg, Byggeriet elns

Jepp, vanskelig å overse de store byggene, men regnet med at de ikke hadde utsalg direkte fra lager :smiley:

Da tar jeg en runde til et par forhandlere og ser om de har noen vareprøver. Takk for tipset :thumbsup:

Jeg har en del tilovers hvis du vil kjøpe... 60-70% av plata er igjen :-) noe skal gå til noe jeg lager, men er tilgjengelig

Har du målene på den gjenstående biten? Trenger en sikkert et par m2.

Redigert av Bredo (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...