Windy37GM Startet 20.April.2012 Del på Facebook Startet 20.April.2012 (redigert) Sånn Da var unger og kjerring sendt til England for Manchester United kamp, slik at far får gjort seg ferdig med båten. jeg har alltid likt sånne dråpeplater i motorom, så da mekker vi det. Først måtte jeg lage pappmal og kom i krangel med tapetkniven. Tapte den... Så skaffe dråpeplate hos Smith Stål og mekke det sammen. Slik ble det: Tok lenger tid enn jeg hadde regnet med... Mye tilpasninger på pappen til slanger osv.. 4-5 timer totalt. Nå erre mat :-) mvh Bavaria32sport Redigert 20.April.2012 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Bredo Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Lekkert Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
dante Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Respekt!! - Det er jo akkurat sånn det skal se ut! Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Så skaffe dråpeplate hos Smith Stål og mekke det sammen. Har du kontaktinfo eller besøksadresse hvor du kjøpte dette? Tror nesten jeg må få meg slik jeg også Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Dem holder til på Benstsrud, tvers over gata for Europris Må riktignok bestille gjennom en forhandler, som f.eks H-bygg, Byggeriet elns Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Mulig jeg har litt tungt for det. Hva er det du har laget? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 20.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2012 Har du kontaktinfo eller besøksadresse hvor du kjøpte dette? Tror nesten jeg må få meg slik jeg også Jeg har en del tilovers hvis du vil kjøpe... 60-70% av plata er igjen :-) noe skal gå til noe jeg lager, men er tilgjengelig Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
64dc Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 Platen heter fivebar og er av aluminium kvalitet 5754. 3/5x1250x2500mm er en ok tykkelse.... 3mm selve platen og 5mm inkl preging. Hvis du liker dette mønsteret spør om å få se "riskon mønster" det er flott :) Jeg kan alu:) Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 21.April.2012 Del på Facebook Svart 21.April.2012 (redigert) Dem holder til på Benstsrud, tvers over gata for Europris Må riktignok bestille gjennom en forhandler, som f.eks H-bygg, Byggeriet elns Jepp, vanskelig å overse de store byggene, men regnet med at de ikke hadde utsalg direkte fra lager Da tar jeg en runde til et par forhandlere og ser om de har noen vareprøver. Takk for tipset Jeg har en del tilovers hvis du vil kjøpe... 60-70% av plata er igjen :-) noe skal gå til noe jeg lager, men er tilgjengelig Har du målene på den gjenstående biten? Trenger en sikkert et par m2. Redigert 21.April.2012 av Bredo (see edit history) Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Proxor Svart 21.April.2012 Del på Facebook Svart 21.April.2012 blikkenslagerverksted har som regel slike plate også på verkstedet, det har dem vertfall her i Florø. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2012 en hel plater rettb over 2 kvm. Har du målt opp? Jeg trengte mye mindre enn jeg trodde :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.