Jump to content

Hvor få tak i starter til md21b?


jarvis

Recommended Posts

Dette er en Indenor blokk, brukt av bla. Peugeot i biler, og Volvo Penta.

 

Dersom ikke Shalom kan hjelpe, ville jeg forsøkt Bertel O. Steen, eller Vestfold Turbo Diesel i Tønsberg.

Sistnevnte, er et lite men bra motorverksted, med god service og hyggelige priser...

 

Jeg kjøpte alle deler til blokka på min MD 21B hos de, kjapt, trygt og billig, som det heter i reklamen...

 

Fernanda

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

Hvorfor ikke fikse den du har? Plukk starteren i småbiter, vaske, gjøre den ren smøre opp og evt, finne ut hva som er feil.

Det kan være så enkelt at det bare er mye dritt på børstene og brente kontaktflater på releet som kobler til starteren når du vrir på nøkkelen. Det kan jo også være dårlig kontakt på ledningene fra batteri til starter både på + og - siden.

Link to post
Share on other sites

  • 6 år senere...
jarvis skrev On 22.4.2012 at 22.14:

Takk for svar, har fått tak på starter fra et firma i fra gudbrandsdalen(vinstra). Syns det var langt unna. Prøver meg på en ringerunde i morgen. Det er jo snart båt utsett.

 

Jeg fikk ny starter til en Sabb 2H fra Gudbrandsdal Trading, som holder til i Ålesund. Hadde den i posten dagen etter bestilling.....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...