Jump to content

tips til stereo i en 11 foter rib?

3-fot

Recommended Posts

Du bør ha noe beregnet for bruk i båt, en vanlig bilspiller vil ikke fungere lenge før korosjon tar den. Vurderte selv å legge opp stereo i RIBen min i fjor. endte med boomblaster da den kan jeg ta med som jeg vil og jeg slipper å legge opp batteri og hele den pakka der. og i en jolle holder det ikke lenge uansett om det er for båt eller ikke. Kamerat av meg kjøpte spiller i fjor til en 13 fots rib, den ble ødelakt første sesongen.

Men hvis jeg skulle lakt opp fast stereoanlegg ville jeg kjøpt fra eltema.

Ikke kjøp en fake boomblaster. jeg kjøpte en på auropris. bare søppel. Mine 2 5,25 marinehøytalere nå spiller 10 ganger bedre..;)

Boomblaster på netthandelen er sykt billig. Sett de gå for rundt 400 kroner iblant.. evt en ipig. sykt bra lyd!

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Har ikke targabøyle nei. her heller aldri hatt problem med å få den i plan, har brukt den med en mercury 15hk, en yamaha 15hk v-max og nå en honda 20hk. Men, min er annerledes en din bak, istedet for spisse pontonger har den steps bak som gjør at pontongene er i vannet 20cm lengre enn de spisse, som gjør at pontongene fungerer som flaps på min, se bilde:

rib_m_honda_bak.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...