Honduras Startet 27.April.2012 Del på Facebook Startet 27.April.2012 Forsøker å komme i kontakt med en båtdesigner, men finner ingen nye kontaktopplysninger på ham. De vi har er utdatert. Noen som vet om han fremdeles holder koken, og eventuelt kan lede meg i riktig retning. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Honduras Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Ingen som har noe oppdatert info? Har fått tips om at han kanskje bor i Porsgrunn, og bl.a. kan stå bak Laguna båtene. Fint om noen har email eller link til en hjemmeside etc. Send det gjerne på IM hvis du ikke ønsker å publisere her. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Chiefengineer Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Her har du en artikkel: Link Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Takk for linken, har funnet både den og et par andre i min jakt på kontaktopplysninger. Firma er jo registrert i Brønnøysundregisteret, så slik sett kan man jo bare sende et brev til oppgitt adresse. Men som sagt vet jeg jo ikke om karen fremdeles er "operativ" og fortsatt holder til på samme adresse. De fleste har gjerne en mobiltelefon etc registrert, men jeg finner ikke noe fra de senere år. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Allan E Svart 29.April.2012 Del på Facebook Svart 29.April.2012 Jeg gikk sammen med han på barneskole og ungdomskole. Jeg prøvde å få kontakt med han for noen få år siden men mislykkes. Dengang bodde han i Sverige. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 29.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2012 Så til nå har jeg fått tips og lest meg fram til at han kan bo i Porsgrunn, Kragerø og nå Sverige. Siden har har vært involvert i Laguna, Spitfire-båten, han har tegnet noe for Dolvik osv burde jo noen sitte på oppdatert info. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Jan Olsen_53803 Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Ser att jeg er 'savnet' Send en mail til meg på: olsenyachtdesign@telia.com Med vennlig hilsen Jan Thore Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.