eMTea Startet 30.April.2012 Del på Facebook Startet 30.April.2012 Hei! Jeg trenger litt mere plass bak i båten, og lurer på å kutte vekk batterikassen og lage en annen løsning der. Vil jeg tape noe styrke ved å kappe vekk det skisserte området? -Magnar- Tapatalk @iPhone Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Stjerneglimt Svart 30.April.2012 Del på Facebook Svart 30.April.2012 Tror jeg ville sendt denne henvendelsen til Hydrolift for å være sikker. Her kan du få mange tvilsomme råd som kan bli dyre.... Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
DieselDahl Svart 30.April.2012 Del på Facebook Svart 30.April.2012 Ja, du svekker konstruksjonen. Det er ikke kritisk, men du risikerer sprekker her og der som er skjemmende. Jeg ville heller ha laget luker i dørken. Bak stolene er det god plass. Sitér dette innlegget Link to post
eMTea Svart 30.April.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2012 Ja, har tengt på det, først lage en kasse, ta ut bensintanken å tre den ned bak der, å skjære et hull i dørken, og lage en pen luke der. -Magnar- Tapatalk @iPhone Sitér dette innlegget Prosjekt: Hydrolift F-23 by eMTea Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.