Roksoy Startet 4.Mai.2012 Del på Facebook Startet 4.Mai.2012 Heisann! :) Jeg har en starter til en Yamaha 85HK, to-takter 91.mod! Kan denne brukes i en Yamaha 60HK, fire-takter 2004. mod? En her på forumet som er interessert i starteren min, men var usikker på om denne vil passe (lurer jeg også selvsagt ) Sitér dette innlegget Prosjekttråd: https://baatplassen.no/i/topic/81294-rana-18-cabin-i-hus-prosjekt-paabegynt/ Link to post
REM Svart 5.Mai.2012 Del på Facebook Svart 5.Mai.2012 Skulle ikke være noe i veien for dette, så langt boltmønster og antall tenner stemmer. Sjekk også innslagsdybden, altså avstanden fra innfestningsflensen til bendixdrevet i utslått stilling. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.