Landkrabbi Startet 8.Mai.2012 Del på Facebook Startet 8.Mai.2012 Hei, jeg overveier at købe en brukt 30-35 fot seilbåt eller motorseiler i høst eller neste vår. Er nogen som har opplysninger om båtplasser, til leie, i Bergen og omegn? mvh Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Jeg har en båtplass i Florvåg som jeg skal si opp. Bredde mellom utriggerne er 3,70 mtr. Send meg en IM hvis du er interessert i plassen. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Simson Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Mener det skal være ledige plasser på Kolltveit, Sotra. http://www.kolltveitkai.no/kolltveitkai/Hjem.html Sitér dette innlegget Link to post
Landkrabbi Svart 8.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Takk for hurtig respons Christel III og Simson :) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Jeg ville også sjekket Kjapp Marina og Dolviken Brygge på Søreide. Skulle overraske meg om ikke de også har noe ledig. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Skrotnisse Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Det ligger jo en plass i Eidsvåg på annonsetorget her.... Sitér dette innlegget Link to post
Omegaen Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 http://www.finn.no/finn/boat/dock/result?sort=1&areaId=20013 litt å velge i på finn.no også.. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
JGH Svart 8.Mai.2012 Del på Facebook Svart 8.Mai.2012 Den som er til leige i Eidsvåg er den eg hadde til april i år, grei nok plass og ligge, men båsen er skråstilt og naboen har bøye rett forut. Greit nok å komme inn i båsen på fine, vindstille dager, litt meir utfordring når det blåser. Ellers kan det ver at Litlebergen har ledig om du holder til nord i Bergen. Her ligger eg nå, dyrt er det, men det koster meir i feks Elsero. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Landkrabbi Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Takk alle sammen, der ser ikke ut til at være krise vedrørende båtplass, rimeligt utvalg. Men de er ikke billige. mvh Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Det er jeg helt enig i! Dyrt å ha båtplass hvis du ikke har fått medlemskap i en båtforening i konfirmasjonspresang. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Fanafjord Svart 9.Mai.2012 Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 (redigert) Velkommen til båtplassen, Landkrabbi. Kjekt å ha dansker her også. Eller er du kanskje fra Island? Redigert 9.Mai.2012 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Landkrabbi Svart 9.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2012 Island :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.