jansentry Startet 10.Mai.2012 Del på Facebook Startet 10.Mai.2012 Har kjøpt inn ett "prosjekt" og leketøy en sun rider "vannscooter". mangler vindskjerm, gear spak og å komplettere håndgass opplegget. Det skulle vel ikke være noen her inne som vet om deler og litt historie rundt leketøyet. skal legge ut bilder etterhvert. :) Sitér dette innlegget Link to post
CalnoR Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Artig sak det der! har en stående på henger selv! dog ombygd til ratt og gass/gir spak, men det skal gjøres om igjen! vet at de ble bygget på begynnelsen av 90 tallet, selv har jeg en 95 mod. er vel ikke så mye spesielle deler å kjøpe til disse, styrewire fåes hos nærmeste båtforhandler, bare oppgi lengde.. Hva motor skal du ha på ? Sitér dette innlegget 1987 - Princess Riviera 36 VP61A 306hk THE FAT RAT 1966 - Ancas Queen 30", 200hk VP AD41P med DP-E "ROYAL SEA" https://baatplassen.no/i/topic/88749-prosjekt-ancas-queen-30/ 1996 - Sun Raider Vannscooter, 9" 40hk Yamaha Autolube, Turboshot Stålprop Link to post
jansentry Svart 11.Mai.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2012 motor enten 20 eller 35 hk, må prøve begge alt. før jeg bestemmer meg. tok en titt inni fannt noe deler til gasswire med fjær retur. her blir det litt konstruksjons arbeider ja :) Sitér dette innlegget Link to post
Eric Timland Svart 30.Januar.2013 Del på Facebook Svart 30.Januar.2013 (redigert) Kjøpte meg en vannscooter (sun rider) i fjor høst. ga 3500kr med henger som er registrert :O vannscooteren var hel bare noen skjønnhest feil :P nå har jeg kjøpt meg knop måler lensepumpe. besninmåler og masse mer. leter fortsatt etter lykta foran da. har en 25/30 kr tohatsu 2006 mod med elstart på min. den veier litt mer med alle de dybbedittene mine menne med racingpropellen hpåer jeg at den går 33knop i hvertfall :P Redigert 30.Januar.2013 av Eric Timland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.