Jump to content

Hvor mange tar "gjemmekontor" i finværet?

TICORA

77 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Normalt kører jeg hjem mellem kl 17 og 18. Men hvis jeg fx får aflyst et møde om eftermiddagen hænder det at jeg tager lidt tidligere hjem og tager en time eller tre i båden. Her får jeg klaret mine mails og en telefonsamtale eller to. Det er også sket at jeg har taget en hel fredag fri for at komme ud på vandet, men så er det en feriedag, jeg tager. Som arbejdsgiver er jeg optaget af at være rollemodel (så vidt muligt...) og ikke gøre ting, som jeg ikke også ville acceptere at mine ansatte gør.

r. Som arbejdsgiver er jeg optaget af at være rollemodel (så vidt muligt...) og ikke gøre ting, som jeg ikke også ville acceptere at mine ansatte gør.

Meget fornuftigt.

Ikke mulig å ta gjemmekontor.

Ikke uvanlig at det blir noe Hjemme kontor på fritiden, uten godtgjørelse. Er ikke arbeidsgiver.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Ja, hvem skulle da satt dere på "golvet" i arbeid.... :cool:

:wflag:

Hadde en arbeidskollega som jobbet som selger, mye ute hos kunder. Han jobbet som regel på hjemmekontor hver fredag men var tilgjengelig på mobil og mail. En gang spurte regnskapssjefen om ikke han kom med noe bilag for fastlinje snart, hvorpå han repliserte at han hadde da ikke noe fastlinje.

Samme karen ga også beskjed om at han skulle jobbe en del fra hytta i Juli. Men skulle være operativ på telefon og mail. Etter en hyggelig firma-tur til hytta hans på høsten fant vi ut at det ikke var mobildekning der han holdt til.....

Men det vår nå en herlig type da.. som kom unna med det meste på et sjarmerende vis :lol:

Redigert av Honduras (see edit history)

Hva med dere?

det var litt sære alternativer i den pollen...

tar ikke "gjemmekontor" for noe som helst, men kan velge å dra til steder jeg burde ha vært i jobb, men som krever finvær og båt-transport, når det er en bra dag. Men det er få slike saker i løpet av et par år.

Det blir nok tur på havet fra pinsedag-ettermiddagen til 2. pinsedag ut mot kvelden.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...