TICORA Startet 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2012 (redigert) Etter en diskusjone med en kollega synes jeg dette er intereressant å vite, Er nok skyldig i et "gjemmekontor" fra kl 12 på fredager av og til selv men ikke mer....uten å moralisere. Hva med dere? Redigert 23.Mai.2012 av Dundun II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Gleder meg noe helt sjukt til i morgen torsdag. Har tatt fri på fredagen. Sjekk været ! Nesten for lite vind Har ikke mulighet for gjemmekontor Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 23.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Skal i bryllup lørdag.....bugger! Men søndag/ mandag er sjøen!!! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Skal i bryllup lørdag Føler med deg ! At ikke folk legger slikt til vinteren.. Ingen som tenker på oss båtfolk lenger ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Skulle gjerne tatt fri(jeg har ikke hatt en eneste time fravær siden våren 2010), men skolen nekter oss å gjøre det. Egentlig synes jeg at jeg fortjener noen dager fri med tanke på hvor mange dager fri som ligger i gjennomsnitt til alle elever. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 23.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Føler med deg ! At ikke folk legger slikt til vinteren.. Ingen som tenker på oss båtfolk lenger ? Ja, skammelig....og enda verre, neste lørdag er det 40årslag Sitér dette innlegget Link to post
Kristian_H Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 prioriteringer, båt først Tar selv ferie fra 1. juni og begynner igjen en gang i slutten av august :)) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 og enda verre, neste lørdag er det 40årslag Dåp for meg, da.. Vi får satste på drittvær neste helg ! Bare et par tre 350CC å titte på også, på Finn Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 23.Mai.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Dåp for meg, da.. Vi får satste på drittvær neste helg ! Bare et par tre 350CC å titte på også, på Finn Lite nyutleggelser. Lurer på om den i Oslo ble solgt eller bare tatt av markedet. Må nok sjekke... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Lite nyutleggelser. Lurer på om den i Oslo ble solgt .. No hurry, be happy Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Nå som man har allverdens mulighet til å ta med seg arbeidet ut i båten, gjør jeg det. Det er dog kun i perioder det er litt stille på kontoret. Har nok hatt flere dager i vår med lite aktivitet, så da har jeg dratt og pusset båt isteden, med beskjed om at jeg er tilgjengelig på telefon og leser mails av og til. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
MajorAndy Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Normalt kører jeg hjem mellem kl 17 og 18. Men hvis jeg fx får aflyst et møde om eftermiddagen hænder det at jeg tager lidt tidligere hjem og tager en time eller tre i båden. Her får jeg klaret mine mails og en telefonsamtale eller to. Det er også sket at jeg har taget en hel fredag fri for at komme ud på vandet, men så er det en feriedag, jeg tager. Som arbejdsgiver er jeg optaget af at være rollemodel (så vidt muligt...) og ikke gøre ting, som jeg ikke også ville acceptere at mine ansatte gør. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 r. Som arbejdsgiver er jeg optaget af at være rollemodel (så vidt muligt...) og ikke gøre ting, som jeg ikke også ville acceptere at mine ansatte gør. Meget fornuftigt. Ikke mulig å ta gjemmekontor. Ikke uvanlig at det blir noe Hjemme kontor på fritiden, uten godtgjørelse. Er ikke arbeidsgiver. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Astor Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Om en drøy uke er jeg pensjonist. Da blir det 17 dager på sjøen, noe jeg aldri fikk anledning til som selvstendig arbeidsgiver. Men fri hver fredag har jeg hatt de siste årene. Har ofte tatt med arbeide ombord. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
JGH Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 kontor? Jobber alle på kontor da? Da hadde verden stoppa opp fort ;) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Honduras Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 (redigert) Ja, hvem skulle da satt dere på "golvet" i arbeid.... Hadde en arbeidskollega som jobbet som selger, mye ute hos kunder. Han jobbet som regel på hjemmekontor hver fredag men var tilgjengelig på mobil og mail. En gang spurte regnskapssjefen om ikke han kom med noe bilag for fastlinje snart, hvorpå han repliserte at han hadde da ikke noe fastlinje. Samme karen ga også beskjed om at han skulle jobbe en del fra hytta i Juli. Men skulle være operativ på telefon og mail. Etter en hyggelig firma-tur til hytta hans på høsten fant vi ut at det ikke var mobildekning der han holdt til..... Men det vår nå en herlig type da.. som kom unna med det meste på et sjarmerende vis Redigert 23.Mai.2012 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mariell Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 kontor? Jobber alle på kontor da? Ca. 30% av arbeidsdagen er på kontor. Litt knotete å ta med seg noe av de resterende 70% på fri Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
JGH Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Hehe, litt vanskelig å ta med seg jobben heim når den består i miksing av borevæsker. Men nå skal eg ha siste kveld på jobb før 1 veke fri. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Zitt Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Mor jobber i pinsen.......i et badeland, som er åpent i dette været.......hæææ!?!?!? Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Ligger alltid i pluss med avspasering, så noe 'gjemmekontor' blir det ikke for min del, men avspasering fredager? Titt og ofte! Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Hva med dere? det var litt sære alternativer i den pollen... tar ikke "gjemmekontor" for noe som helst, men kan velge å dra til steder jeg burde ha vært i jobb, men som krever finvær og båt-transport, når det er en bra dag. Men det er få slike saker i løpet av et par år. Det blir nok tur på havet fra pinsedag-ettermiddagen til 2. pinsedag ut mot kvelden. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Faxen Svart 23.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2012 Om noen spør etter meg, står jeg ved Faxen... :lol: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.