Jump to content

Hvordan velge skapdører i trebåt?

eipe1994

Recommended Posts

Hei. Bygger for tiden innredning i min 40' treskøyte, og lurer på om noen her har erfaringer/tips til skapdører som egner seg til maritimt bruk? På det gamle kjøkkenet sto noen IKEA skapdører, som ikke akkurat var velegnet til et fuktig miljø. De viktigste kriteriene er pris og kvalitet, så får heller det estetiske komme litt i 2. rekke.

Noen innspill?

Forøvrig tar jeg gjerne imot råd om innredning i trebåt generelt, det er en relativt stor oppgave...

Tja, du kan jo lage dine egne skapdører?

Uansett, dersom vi snakker heltre så bør det vel gå bra. Det blir vel ikke såååå fuktig hos deg?

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Heisann!

Jeg pleier alltid å stikke innom bytteteltet på dynga, regner med de fleste avfallsanlegg har det. Der er det ofte møbler kjøkkeninnredninger osv med skapdører i heltre som kan være brukenes. Er de i eik er det jo bare å slipe de ned så er de som nye. Skapdører i furu kan jo også bli fine hvis du sliper de ned eller maler de.

Ikea har jo endel serier med heltre hvis du vil gjøre det enkelt. Serien tidaholm er i eik. Hvis ikke kan de jo lages selv :) Hvor er det du holder til?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...