Hogar Startet 16.Juni.2012 Del på Facebook Startet 16.Juni.2012 Har kjøpt en Rana plast, men er usikker på modell og hvilket år den er bygget, den er 13fot og regisrert for 5 personer og max 36hk, noen som kan fortelle noe om båten?. Hvor kan man få tak i ny kalesje?, eventuelt reparere? Den gamle fulgte med, men mangler vinduene og ser litt shabby ut.. Kommentar fra moderator: Endret emnetittelen, var 'Noen som kan fortell meg vilken Ran plast båt dette er?'. Slettet 'annonse'. Sitér dette innlegget Link to post
mitsugto Svart 4.Februar.2014 Del på Facebook Svart 4.Februar.2014 Heiiiii! har samme båt som deg.......funnet ut noe ? Sitér dette innlegget Link to post
Joakim_Lem Svart 26.Mai.2014 Del på Facebook Svart 26.Mai.2014 Hej - Jeg har netop købt sådan en fin båd. Jeg kan se på min at modellen hedder: Rana Siger Sitér dette innlegget Link to post
Joakim_Lem Svart 26.Mai.2014 Del på Facebook Svart 26.Mai.2014 Der sidder en 40 HK Mariner på. Den sejler fint med den. Jeg har lige fået lavet nye stafferinger til den. Sitér dette innlegget Link to post
Spaidermann Svart 9.August.2021 Del på Facebook Svart 9.August.2021 Heisann! Jeg har nettopp kjøpt samme båt uten kalesje. Noe jeg trenger. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Og om den har noe faktisk navn?, Prøvde å google "Rana siger" men fant ingen ting Sitér dette innlegget Link to post
Spaidermann Svart 9.August.2021 Del på Facebook Svart 9.August.2021 Eller har dere kanskje malnummer på kalesjen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.