Jump to content

With (vitsi?), noken med erfaring om sjødyktighet?

Håvard Straume

Recommended Posts

Hei! :smiley:

Har fått tilbud på ein with, trur det er vitsi den heiter. er dette bra båter? ka må eg sjå etter når eg ska å sjå på den? kor fort vill denne gå med ein 9,9/15? Noken med erfaring om sjødyktighet? sku få dne for ein BILLIG penge :smiley: var tenkt som ungdoms båt...

Takker for svar :wink:

Redigert av Ingar (see edit history)

Hadde en slik som første båt, husker ikke motorstørrelsen jeg hadde, men tror du må opp i min 25hk, tung båt. Dro mye vannski med den båten, er usikker på hvor god den er i større bølger, sikkert kommet mange bedre båter der. En sitter god nedi den båten, så det er en grei og trygg båt.

Er første gang jeg ser eller hører om den båten etter at jeg solgte min, og det er ca 17 år siden. Der kan ikke være mange av den.

Hvis jeg husker riktig, skiftet jeg til 30hk, det ble passelig størrelse påhengs. Båten skal ha kort stamme.

Og ja, båten heter Vitsy eller Vitsi, er ikke helt sikker på hvordan det skrives.

ka kan vera ein passelig ungdomsbåt for meg da? må han noke som e sjødyktig og som kan rustas opp med større motor. og som går på plan meed 9,9 /15. men helst med vindskjerm. har sett litt på skibsplast 14. men må vera til ein billig penge.

:smiley:

Redigert av Håvard Straume (see edit history)

Du har lov til å kjøre båt på 8 meter, maks 10 knop, og 10 hk. Så du kan fint kjøpe den båten. du har egentlig ikke lov til å kjøre withen heller da den går for fort.. Men for all del. Du blir ikke den første som bryter den loven;)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...