Nils1 Startet 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2012 (redigert) Prøver å finne den på nettet - sålangt uten hell. Ser på dokument arkivet her på BP at det ligger ute mange manualer på Mercury - men kan ikke finne Optimax blandt dem. Vet noen om et sted de kan lastes ned evt kjøpes ? Redigert 25.Juni.2012 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 25.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2012 Jeg lastet ned til min motor i fjor, før jeg hentet båten, men husker ikke fra hvor. Send en IM med e-postadressen din så skal jeg sende den til deg. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 26.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2012 Usikker på om 90hk i Optimax ligger der, men du kan alltids sjekke boatinfo.no. Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 27.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Usikker på om 90hk i Optimax ligger der, men du kan alltids sjekke boatinfo.no. Takk for tips men du hadde helt rett - den var ikke der - kun Optimax fra 135 og oppover. Ikke lett å finne den manualen - har støvsuget nettet i lang tid -- :-) må være en bastard de ikke vil vedkjenne seg det der -- ler -- Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Ligger ikke under downloads hos brunswik da Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
joml Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 Du finner det meste her: http://download.brunswick-marine.com/download/dosearch/@isnew/desc?mod=4〈=NO&categories=OUTBOARD$ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.