cosmic Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Skal bli? (Er morsom,unnskyld). Link to post
Lars H. Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Er det noen som abonnerer på Østlandets Blad og kan fortelle hva som står der om saken? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 De sier at når vi ligger der, må vi stille minst en seng til disposisjon for trengende. ;-) Link to post
Bonus Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 ... to for de med båt over 40 fot ... Link to post
Tom Rør Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 ... to for de med båt over 40 fot ... Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2015 Det blir nok andre tider nå, folkens. Og hva med alle hyttene til OF. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Flid Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 Alle opplagsbåter må ut på vannet igjen, mange ledige sengeplasser her... Nei, nå sporer det helt av....... Link to post
Flid Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 (redigert) Legger heller ut noen høstbilder fra Borgen.... Redigert 1.November.2015 av Flid (see edit history) Link to post
Laholm Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 Ideen om asylmottak høres jo ikke i utgangspunktet dum ut, det vil øke utnyttelsesgraden av bygningsmassen. Et annet tema: Kan ikke de som legger ut lenker sjekke om lenkene er tilgjengelige uten at man betaler en eller annen avis abonnementsavgift for å se dem? Laholm Link to post
Pequod Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 (redigert) Legger heller ut noen høstbilder fra Borgen.... Flotte bilder, Flid! Håper været er like bra neste helg, for da håper jeg å ta en tur innom! Redigert 1.November.2015 av Pequod (see edit history) Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 (redigert) Ideen om asylmottak høres jo ikke i utgangspunktet dum ut, det vil øke utnyttelsesgraden av bygningsmassen. Et annet tema: Kan ikke de som legger ut lenker sjekke om lenkene er tilgjengelige uten at man betaler en eller annen avis abonnementsavgift for å se dem?Med forbehold om at jeg ikke har lest saken det linkes til, så synes jeg dette er en svært dårlig ide. Å ha asylmottak på et slikt historisk sted som også er et turistmål. Dette måtte i så fall være som en kriseløsning noen vintermåneder, men synes også det er en dårlig ide. Det er da nødt til å finnes bedre egnede alternativer! Redigert 1.November.2015 av Pequod (see edit history) Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Flid Svart 1.November.2015 Link til dette innlegget Svart 1.November.2015 Det er jo ikke Kommunen eller Forsvarsbygg som har ledig kapasitet på Oscarsborg. All sengekapasitet er leid bort til Oscarsborg Hotell og Spa. Det er vel ikke lett for dem og avlyse alle avtaler over natten. Det er kurs og konferanser hele året samt julebord når den tid kommer. Link to post
Klovn1 Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Etter hva jeg har forstått er det nettopp Oscarsborg hotell som har stilt hotellet tilgjengelig. Enhver i den bransjen opplever sitt livs bonanza om dagen, det gjelder å få stappa sugerøret godt ned i statskassa. Har man ett par hundre senger å by på til 1000 kr. natta, gjør man et livsverk ganske fort. Link to post
Dykker Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 ..... Lurer på hva de sier når de blir plassert på en øy? Link to post
Flid Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Etter hva jeg har forstått er det nettopp Oscarsborg hotell som har stilt hotellet tilgjengelig. Enhver i den bransjen opplever sitt livs bonanza om dagen, det gjelder å få stappa sugerøret godt ned i statskassa. Har man ett par hundre senger å by på til 1000 kr. natta, gjør man et livsverk ganske fort. Da har du en link til saken? Link to post
Klovn1 Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Nei jeg har ingen link til saken. Har blitt gjenfortalt noe som skal ha stått i Akershus Amtstidende, de krever abonnement for innlogging. Link to post
Pequod Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars H. Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Kan du ikke heller legge ut teksten litt lesbar? Hele forsiden ulesbar er ikke noe verd. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 2.November.2015 Link til dette innlegget Svart 2.November.2015 Kan du ikke heller legge ut teksten litt lesbar? Hele forsiden ulesbar er ikke noe verd. Sorry, sitter med iPad og tok bare et screenshot av den digitale utgaven. Ser greit ut her jeg sitter. Vet ikke om dette er mer lesbart? Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Kronidiot Svart 3.November.2015 Link til dette innlegget Svart 3.November.2015 Sorry, sitter med iPad og tok bare et screenshot av den digitale utgaven. Ser greit ut her jeg sitter. Vet ikke om dette er mer lesbart? Æsj... Link to post
Svensk Svart 6.November.2015 Link til dette innlegget Svart 6.November.2015 Vi ha Norska båt flyktingar här varje sommar och tycker det är mycket trevligt Link to post
Sverre--- Svart 28.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 Sola skinner over Oscarsborg i dag :) Link to post
Sverre--- Svart 28.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 ...og snart er pannekakene klare :) Link to post
Hank Svart 28.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 Vi ha Norska båt flyktingar här varje sommar och tycker det är mycket trevligt Gleden er gjensidig! Link to post
Torsen67 Svart 28.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2016 Jeg har hatt egen båt kun en sesong, og jeg er litt overrasket over hvor sterke abstinensene er. Kan liksom ikke komme meg fort nok utpå. Har dessverre en del arbeide foran meg, men har som mål å komme meg utpå ila første halvdel av april. Da er det rett på borgen:-) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn