Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Ideen om asylmottak høres jo ikke i utgangspunktet dum ut, det vil øke utnyttelsesgraden av bygningsmassen. Et annet tema: Kan ikke de som legger ut lenker sjekke om lenkene er tilgjengelige uten at man betaler en eller annen avis abonnementsavgift for å se dem?

Med forbehold om at jeg ikke har lest saken det linkes til, så synes jeg dette er en svært dårlig ide. Å ha asylmottak på et slikt historisk sted som også er et turistmål.

 

Dette måtte i så fall være som en kriseløsning noen vintermåneder, men synes også det er en dårlig ide. Det er da nødt til å finnes bedre egnede alternativer!

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Etter hva jeg har forstått er det nettopp Oscarsborg hotell som har stilt hotellet tilgjengelig. Enhver i den bransjen opplever sitt livs bonanza om dagen, det gjelder å få stappa sugerøret godt ned i statskassa.

Har man ett par hundre senger å by på til 1000 kr. natta, gjør man et livsverk ganske fort.

Link to post
Share on other sites

Etter hva jeg har forstått er det nettopp Oscarsborg hotell som har stilt hotellet tilgjengelig. Enhver i den bransjen opplever sitt livs bonanza om dagen, det gjelder å få stappa sugerøret godt ned i statskassa.

Har man ett par hundre senger å by på til 1000 kr. natta, gjør man et livsverk ganske fort.

 

Da har du en link til saken?

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...