Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Ligger nå i gjestehavna på Oscarsborg og som vanlig er det en fornøyelse. Har hatt en rusletur på søndre Kaholmen og skal en tur på nordre etterpå. Fine turveier og mye artig å se.

 

Hadde fornøyelsen av å teste ut kroa i havna som nettopp har åpnet. Der har de stort sett pizza (italiensk stil) og noen pastaretter. Tror de får noe grillmat også etterhvert, men grillen hadde ikke kommet opp ennå.

 

Pizzaen var fortreffelig og kan anbefales på det sterkeste. Ingen frossen dritt der i gården. Fra lokalet kan du se kokkene lager pizzaen fra bunnen. Anbefales! Prisen på 125 kr var ikke gal for en stoooor tallerken pizza. Jeg ble mett, og jeg har litt mage å fylle, for å si det sånn.... ;-)

 

Status: ca 20 gjestebåter i havna og herlig rolig stemning.

 

Her er et bilde fra i kveld:

 

imag0154.jpg

Redigert av Framtia (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Utrolig nok har jeg ikke testet oscarsborg ennå, er det strøm, vann, dusj o.l der?

 

Hei Polarn!

Strøm og vann på bryggene er inkludert i havneavgiften.

Dusjanlegg er det ikke i gjestehavnen, men det er avtale med hotellet om at båtgjester får benytte dusjene i hotellets spa anlegg. Dette koster riktignok noen kroner, men hva gjør man ikke for skjønnheten?

Toaletter finnes i Havnekroa og i Kølaskuret.

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...