Jump to content

Jeg slår et slag for Oscarsborg!


KongKing

Recommended Posts

Popeye70 skrev for 2 timer siden:

@Lazyjack, det er mulig du har rett på begge punkter. Flere alternative plasser i området (Tåjebukta og Dragsund) og endret drift kan påvirke belegget på Borgen. Selv synes jeg online bestilling er helt greit - slipper å lete etter meny, og så slippe å vente på servitør er bare positivt i min bok.

 

@Sjøbliss. 😂

Joda, ofte er det OK. Kjapt og greit. 

Men som sagt på Borgen var de tidligere driverne og servitørene med på å lage god stemning. Syns jeg 🙄

 

Link to post
Share on other sites

Lazyjack skrev for 2 timer siden:

Joda, ofte er det OK. Kjapt og greit. 

Men som sagt på Borgen var de tidligere driverne og servitørene med på å lage god stemning. Syns jeg 🙄


Enig i det, men jeg håper det går seg til med dagens drivere (hotellet?). Vi trives på Borgen, og Havnekroa er bare en liten del av pakka. Men ja, det har kanskje gått litt nedover de siste årene. Et lite knepp ned hver vår…

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Var innom Borgen på gutteturen i begynnelsen av måneden. Uvant å måtte bestille med app, og kanskje noe upersonlig, men det gikk jo greit.

 

Synes det var litt stive priser på maten og rekesmørbrødet var mye mindre (om enn høyere) enn det jeg fikk sist (som riktignok er fire år siden...), men maten smakte godt i alle fall, det skal de ha!

 

En begrenset meny i forhold til hva det var før også. De to første årene med "gutteturer" kunne vi dra til kroa søndag morgen og spise skikkelig frokost med egg, bacon, tomatbønner, potetbåter osv., men det er det helt slutt på nå også. De åpner senere og menyen er som sagt mye mer begrenset.

 

Det er vel tredje omgang med nye drivere etter at jeg begynte å frekventere Oscarsborg med snekka...

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...