Jump to content

Laaaaang ventetid på deler fra Mercury forhandler

ventefjord

Recommended Posts

Etter gjentatte utsettelser på leverings dato på bestillt dele fra lokal forhandler prøver eg lykken her om noken kan hjelpe.

Saken:Måtte ha ny styrekabel, styresnekke og tilt tube til årets sesong. Dette vart bestillt og styresnekke og kabel kom til forhandler. Tilt tube skulle komme noken dager seinere, men etter 2-3 utsettelser på levering har det no gått 5 uker siden bestilling.Fikk beskjed igår om at det kommer antaglig til å ta ytterligere 4 uker før den kommer(Brunswick Nederland var tom og måtte bestille opp fra Usa var beskjeden)

For å ikkje tape enda meir av sesongen tenkte eg å høre her om det var noken som visste om en forhandler som har godt delelager evt. noken som jobber hos forhandler og kan sjekke, etc(har ringt endel rundt allerede uten hell)

Er en Mercury 90hp 4-takt 2001 modell

Har dele nr:826125A 1

Link til dele skisse:http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/90%20(4-STROKE)/0G960500%20thru%200T800999/Transom%20Bracket/parts.html

Er del nr.4 på skisse.

Etter det eg har funnet ut, passer hylsen/tuben endel motorer fra 60-225hk, så med litt flaks håpet eg en forhandler kan ha den inne.

Så alle tips og hjelp blir motatt med stor takk!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...