Baard Startet 30.Juni.2012 Del på Facebook Startet 30.Juni.2012 Noen som har tips til montering av Biltema sin viskerarm på spline på viskermotoren? Fjæra er så hard at det ikke er mulig på noen enkel måte og få den nedpå akslingen. Har slått hakk både i gelcoat og finger i forsøket.....g Sitér dette innlegget /Baard Link to post
10ta9c Svart 30.Juni.2012 Del på Facebook Svart 30.Juni.2012 Kjenner problemet, men tror det er kun rå makt som gjelder. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Omegaen Svart 30.Juni.2012 Del på Facebook Svart 30.Juni.2012 Denne du har problemer med? er nok som titanic sier.. maktbruk. men kan være lurt å ligge ett teppe eller håndkle rundt for å beskytte omgivelsene tilfelle det glipper.. Sitér dette innlegget KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP Link to post
Baard Svart 30.Juni.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2012 Det er den ja...får prøve med teppe og makt da.....takk for svar.... Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Stjerneglimt Svart 30.Juni.2012 Del på Facebook Svart 30.Juni.2012 Monterte ny motor og arm fra Biltema på snekka rett før jeg solgte den. Ganske stram fjær så jeg tror nok et par tykke arbeidshansker eller et håndkle er et bra tips. Utrolig "pinglete" greier, men skulle vel duge i kystnære områder. Viskermotoren fra Biltema bråker forøvrig ganske nøyaktig dobbelt så mye som den originale viskermotoren som satt i båten. Men med komplett motor, arm og visker for 299.- er det neppe lov å klage. Lykke til! Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
Baard Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2012 Vel... Motorene som sitter i båten er ikke BT tror jeg, men det var enklest å få tak i armer derfra....Vi kjører uansett ikke i så mye dårlig vær, så det går nok bra bare jeg får på dritten.... Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.