Slangemannen Startet 1.Juli.2012 Del på Facebook Startet 1.Juli.2012 Min svenske samboer og jeg har planer om å gifte oss i Stockholm neste sommer, og i den forbindelse tenkte vi å ta kanalene tilbake til vestkysten som bryllupsreise. Noen som har erfaring med biltransport av båten fra Oslo til Stockholm. Det er snakk om 28 fot tresnekke. Siden det allikevel er hastighetsbegrensing på kanalene og elvene så er snekka helt ideell for den turen. Regner med at 10 - 15 dager så er vi tilbake i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
skipskokken Svart 2.Juli.2012 Del på Facebook Svart 2.Juli.2012 Hvad med at få nogen til at sejle den der over, hvis tidspunktet passer laver jeg gerne forlægningen til Stockholm. Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 2.Juli.2012 Del på Facebook Svart 2.Juli.2012 Løft båten over i Dalslandskanalen, nyt denne ut på Vänern og følg kanalen til Stockholm. Det blir en tur dere aldri glemmer. Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.