kverna Startet 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2012 turtelleren fungerer, men viser feil. når jeg starter motoren viser den 1500 rpm og stiger til max med en gang jeg gir litt gass, noen som har gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
kverna Svart 12.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Nordenfor Svart 3.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 Hei, jeg har samme problem. Fant du en løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Ronny S B Svart 3.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 sjekk jording Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 3.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 (redigert) Sjekk også bak på turteller om den står innstilt på riktig antall sylindre/poler ift hva som skal brukes på din motor. Noen turtellere har 2-4-6-8 sylindre osv angitt på baksiden. Andre har en slags pol-intilling ift hvordan lade/tenningskretsen er konstruert, men dette er det så mange år siden jeg var borte i at jeg husker ikke helt hvordan det var. Redigert 3.Oktober.2014 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Nordenfor Svart 6.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2014 Det var rett tips, takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.