Jump to content

Båttur til Tempelfjorden

Kenneth 81

Recommended Posts

Hadde gleden å få meg en båttur nettopp der ift med et oppdrag på Spitsbergen for 25år siden. En fantastisk naturopplevelse. Litt uvant med børse på båttur men åpenbart riktig. Hvor riktig det var forsto jeg da vi på avstand så isbjørners manglende respekt for helikoptre. Den sto på to og slo etter understellet :-)

Fin video.

Mvh

Arne

Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik

Totalmedlem av RS

Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris

Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar

Fint der oppe :-)

Ja, naturen er fantastisk her oppe :smiley:

Jeg er fantastisk heldig som har mulighet til å bo her :smiley:

Hadde gleden å få meg en båttur nettopp der ift med et oppdrag på Spitsbergen for 25år siden. En fantastisk naturopplevelse. Litt uvant med børse på båttur men åpenbart riktig. Hvor riktig det var forsto jeg da vi på avstand så isbjørners manglende respekt for helikoptre. Den sto på to og slo etter understellet :-)

Fin video.

Mvh

Arne

Naturen her oppe imponerer meg fremdeles selv etter å ha bodd her i fem år. :smiley:

Ja, man må unektelig ta enkelte litt spesielle forholdsregler her oppe. Isbjørnen står på toppen av næringskjeden, og det er han fullstendig klar over. :giggle:

Fantastisk video. Elegant kombinasjon av video og stillbilder. Og en uredd kameramann. Kjempebra. :thumbsup:

Tusen takk! :smiley:

Morsomt med sånn tilbakemelding! Skal prøve å få laget flere slike videoer etterhvert som jeg får tatt flere turer :thumbsup:

Kameramannen har unektelig mer mot enn vett :giggle:

Det så nok litt villere ut enn det i realiteten var. Han lå trygt på fordekket på båten. Men hadde nok ikke gjort den filmingen der om det hadde vært bølger på fjorden, hehe

Meget kult! Ser ut som dere koste dere :yesnod:

Vi storkoste oss :smiley:

Litt uflaks at det var overskyet hele dagen, men vi var ellers heldige med været. 9 varmegrader (som ikke er ille for juli her oppe), vindstille og knapt nok en bølge på havet. Det blir ikke stort bedre enn det. :smiley:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...