Kenneth 81 Startet 11.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2012 Var en liten tur til Tempelfjorden på Svalbard i dag: Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Fint der oppe :-) Sitér dette innlegget Link to post
Stella Polaris Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Hadde gleden å få meg en båttur nettopp der ift med et oppdrag på Spitsbergen for 25år siden. En fantastisk naturopplevelse. Litt uvant med børse på båttur men åpenbart riktig. Hvor riktig det var forsto jeg da vi på avstand så isbjørners manglende respekt for helikoptre. Den sto på to og slo etter understellet :-) Fin video. Mvh Arne Sitér dette innlegget Båthavn: Onsøy Marina, Gressvik Totalmedlem av RS Lagune, Sigyn, nå Stella Polaris Brukererfaring: Yamaha, Marna, Volvo og Yanmar Link to post
Møkkalasset Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Fantastisk video. Elegant kombinasjon av video og stillbilder. Og en uredd kameramann. Kjempebra. Sitér dette innlegget Link to post
Chrome Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 (redigert) Meget kult! Ser ut som dere koste dere Redigert 12.Juli.2012 av Chrome (see edit history) Sitér dette innlegget Don't go through life, grow through life. Link to post
Kenneth 81 Svart 12.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Fint der oppe :-) Ja, naturen er fantastisk her oppe Jeg er fantastisk heldig som har mulighet til å bo her Hadde gleden å få meg en båttur nettopp der ift med et oppdrag på Spitsbergen for 25år siden. En fantastisk naturopplevelse. Litt uvant med børse på båttur men åpenbart riktig. Hvor riktig det var forsto jeg da vi på avstand så isbjørners manglende respekt for helikoptre. Den sto på to og slo etter understellet :-) Fin video. Mvh Arne Naturen her oppe imponerer meg fremdeles selv etter å ha bodd her i fem år. Ja, man må unektelig ta enkelte litt spesielle forholdsregler her oppe. Isbjørnen står på toppen av næringskjeden, og det er han fullstendig klar over. Fantastisk video. Elegant kombinasjon av video og stillbilder. Og en uredd kameramann. Kjempebra. Tusen takk! Morsomt med sånn tilbakemelding! Skal prøve å få laget flere slike videoer etterhvert som jeg får tatt flere turer Kameramannen har unektelig mer mot enn vett Det så nok litt villere ut enn det i realiteten var. Han lå trygt på fordekket på båten. Men hadde nok ikke gjort den filmingen der om det hadde vært bølger på fjorden, hehe Meget kult! Ser ut som dere koste dere Vi storkoste oss Litt uflaks at det var overskyet hele dagen, men vi var ellers heldige med været. 9 varmegrader (som ikke er ille for juli her oppe), vindstille og knapt nok en bølge på havet. Det blir ikke stort bedre enn det. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Pettern1972 Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Må se å få tatt meg en tur på besøk til Gjertrud merker jeg. Det er et magisk landskap der oppe- Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Faxen Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Tempelfjorden minutt for minutt. . Flott video, med bra musikk. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.