Gulenpower Startet 18.Juli.2012 Del på Facebook Startet 18.Juli.2012 Hei. Eg har nett kjøpt meg ein 28 eller 29 fots Furuholmen frå omlag 1951, der det står ein sekssylindra innenbords sugemotor montert. I følge den hyggelege dama hos Småbåtregisteret, så hadde ein tidlegare eigar opplyst at dette var ein Bedford frå 1981 på 96 hk. Han som eg kjøpte båten av meinte det var ein Bedford på 105 hk. I går skitna eg til buksa og låg under og over både motor og gir for å sjå etter eit typeskilt, utan å finne noko. Vennligst sjå på dei vedlagte bilda, er det nokon som kan hjelpe meg å identifisere kva motor dette eigentleg er? Tekstplate på eksosmanifold (sjøvannskjølt) Dieselpumpe. Tydelegvis bytta/overhalt for 12 år sidan. Eg ynskjer å vite kva motor dette er, slik at eg kan få skaffa meg delar og forhåpentlegvis ein manual til motoren. Som eit lite bonusspørsmål, så har eg og lagt ved eit bilde av giret som er installert. Dette er eit V-gir av ukjent modell og merke, men kanskje nokon kan svare meg på dette? Eg sett pris på all hjelp eg kan få! Sitér dette innlegget Link to post
Toroa Svart 18.Juli.2012 Del på Facebook Svart 18.Juli.2012 Motoren ligner da fælt på en Bedford 330 , uten at jeg skal være skråsikker. Her får noen som har Bedford komme inn og korrigere. Gearet er et Borg Warner Velvet V-Drive. Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
Sayana Svart 18.Juli.2012 Del på Facebook Svart 18.Juli.2012 Snakk med Haugland Diesel. dem vet hva pumpa er instilt på. Les av alle data å ha dem klar. Kanskje dem vet vilken motor det er å. Sitér dette innlegget Link to post
Gulenpower Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Takk for hjelpa! Motoren liknar nok ikkje berre på ein Bedford 330, det er visst ein Bedford 330! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.