Komodo Svart 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2014 Hmm, hørtes mistenkelig ut som to båter som ankom Sand tidligere i år. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Pettern1972 Svart 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2014 Ligger to slike på Sand, men de er vel "bare " 62fot om jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
sap_2000 Svart 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2014 (redigert) Mener det var SQ58 disse to fra Hamar har (hadde?). Ofte å se i DK i sommerferien. Ellers enig med Mouche. Når vi var langt ned på Sørlandet tidlig i juli i fjor kom det konvoier med store båter på 50' - 70' vestfra. Rundt neset og rett til Sverre på Flekkerøya hehe. Redigert 29.Juni.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
23 fot Svart 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2014 Syn at det er mye av dette "Hotel Cæsar" baksnakket i båtmiljøet generellt..... Trives best med mine nærmeste på fjorden uten å blande meg altfor mye med sladdrehankene rundt om i havnene/ankringsplassene der de faste drikkeklikkene finner seg til rette før fredagen runder 17.00 Hensynsfyllt kjøring gjenspeiler oppegående folk med respekt for sine artsfrender.....burde være en selvfølge. Her skriker det om Politianmeldelse og verre......fei for egen dør folkens,dere som skriker høyest er vel noen av de prektige selv i ny og ne tenker jeg... God sommer forresten alle sammen uansett... Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2014 (redigert) "Tja? Her nede på Læsø havn er de klart største cruiserne fra Hamar faktisk. Kom glidende inn to stk nyere 70-fots Fairline Squadron her forrige dagen, begge fra Hamar." Da hadde de vel vært på Hamar med slakt Redigert 29.Juni.2014 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Mr. Sunseeker Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 (redigert) ? Redigert 6.August.2014 av Mr. Sunseeker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Sunseeker Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 Bilde av båten ser dere her; Hva er problemet?? å eiern bor ikke langt unna deg Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 (redigert) Ang hekkbølge tok jeg igjen Mora til alle hekkbølgemakere idag :-) En Storebro Commander 410 i god driv inn mot Tanumstrand. Det er det nest høyeste hoppet ever med båten vår. Og for et stup nedi bølgedalen etterpå :-) Synes synd på kajakkene og de snekkene som han møtte. En Pershing er peanøtter. Mvh Bavaria32sport Ass Pilot :-) Redigert 6.August.2014 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
andersb Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 I utlandet har de båter som tåler bølger Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 I utlandet har de båter som tåler bølger Er det svenskekysten midt i juli? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 Er det svenskekysten midt i juli? Ja, dette er utenfor Gule Humpen en vanlig sommerdag i fellesferien Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Key Freak Svart 6.August.2014 Link til dette innlegget Svart 6.August.2014 Mener det var SQ58 disse to fra Hamar har (hadde?). Ofte å se i DK i sommerferien. Ellers enig med Mouche. Når vi var langt ned på Sørlandet tidlig i juli i fjor kom det konvoier med store båter på 50' - 70' vestfra. Rundt neset og rett til Sverre på Flekkerøya hehe. Den ene SQ58 har hjemmehavn på Tjøme, den lå i hvertfall på Havna i fjor sommer. Men det står Hamar på båten... Sist vi bunkret på Flekkerøy kunne Sverre fortelle om flere besøk av store båter fra vestlandet, ja. De var gjerne innom han både på vei til og fra Danmark. :-) Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.