Jump to content

Specs på Evinrude 115 OceanPro

Whiskey

Recommended Posts

Har du forsøkt å søke på Evinrude 90 Ocean Pro eller Johnson 90/115 Ocean Pro/Runner da dette er akkurat samme motoren? Tror også Yamaha brukte denne som utgangspunkt for sine motorer til langt utpå 2000-tallet.

Se også http://www.boats.net/parts/search/BRP/EVINRUDE/1996/E115SLEDR/parts.html for å finne originale deler og splittegninger av motoren. Her finner du deler til en brøkdel av prisen i Norge. Har selv bestilt deler til en Evinrude 115 og Honda 75 og etter frakt og mva så kom prisen på 1/4-del av hva det var i Norge.

Solgte nettopp en båt med slik motor. Greie og enkle motorer men tørst var den. Rakk ikke stort annet enn å fylle etter bensin.

• 4 uker senere...
  • 11 år senere...
On 9/12/2012 at 8:11 PM, Whiskey said:

Tusen takk det der var en knall link. Kjøpte forresten også en repair manual til den for 40 kr som pdf fra eautofsm.com... beskriver det meste av rep, men litt dumt når jeg ikke visste modellnr.. og merket det sto på er ødelagt... men e115sledr er altså ocean pro 115?

Hei, Har en lik motor selv som jeg forsøker og finne manual på... 
Har du din ennå  og eventuelt lyst og dele den med meg :D?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...