sedagah Startet 16.August.2012 Del på Facebook Startet 16.August.2012 Vi har kjøpt en gammel Bostrøm 31 fots. Men verken mannen min eller jeg har noe erfaring med seiling. Har tatt ut båten bare en gang denne sommeren: ble mye armer og bein, kaos og lite kontroll av båten. Nå er jo jeg bare redd å prøve på nytt uten at noen erfaren mannskap er med. Ville satt stort pris på om noen kunne blitt med på en eller et par seilas med oss ut i Oslofjorden.. Spesielt hvis noen har tidligere erfaring med Bostrøm 31. Håper å få høre fra noen=) Sitér dette innlegget Link to post
Dag Erik Svart 18.August.2012 Del på Facebook Svart 18.August.2012 Kan altids prøve å få blitt med. Har ikke erfaring fra B31 men har vært ombord i en en gang. Har seilt siden jeg var 14 (har rundet vel 40 nå) - alt fra 15" jolle via seil skøyter, familieseilere, Granada 27, Contrast 36 til Baltic 52 Send meg gjerne en IM så får vi ser hva vi får til:-) Sitér dette innlegget Link to post
Dag Erik Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 kanskje jeg kan ta med fruen også? - hun er heller ikke seilbåtvant:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.