Burgermeister Startet 16.August.2012 Link til dette innlegget Startet 16.August.2012 Hei Har montert gummibåt på plattforma (med snap davitar) som stikker 60-90 cm ut fra båten alt etter kvar ein måler. Båten vart sjølvsagt verre å få i plan etter dette. Problemet er at den stort sett er med på tur fordi det er ein fantastisk aktivitet for ungane. Synes også at eg fekk dårlegare enskapar i litt sjø. Spørsmålet blir kva eg kan gjere for å bedre dette. Eg har vanntank på 60 liter under sofaen. Vil flytting av vanntanken til litt fram om midten av båten ha vesentlig effekt? Kan eg flytte batteria og ha dei under dørken ved dieseltanken? Det er snakk om AGM batteri. Er det lurt å legge annan vekt lågt og langt fram i båten? Vil dette igjen endre eigenskapane til båten i vesentlig grad uten båt på hekken? Det er ein Triton på 22 fot med ein QSD 170 hk. Vekt ca. 1500 kilo med motor og utstyr. Har montert M 120 trimflaps. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 16.August.2012 Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Kanskje et idiotspørsmål, men har du sjekket et pontongene på jolla er over vannflaten når du kjører? har sett noen tilfeller der badeplattformane står såpass nærme vannskorpa at vannet treffer pontongen på jolla når en gir på litt. *Tyngden av jolla er jo også en avgjørende faktor... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Burgermeister Svart 16.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Jolla er over plattforma :) Tyngd er vesentlig ja, den veg 34 kg, also ikkje av dei tyngste. Problemet er at vekta kjem så laaaangt bak på båten. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 16.August.2012 Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Kan du se vektforskyvningen på vannlinja? Selv om det er laaangt bak, så høres det ut som om 34 kg er for lite for en slik endring på en 1500kg båt. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Burgermeister Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 (redigert) God ide, skal sjekke! Er i alle fall stor forskjell i forhold til planingsterskelen sjølv om det er lite vekt. Ha sikkert vore hjelp i med duopropp, men det blir ein dyr gummibåt. Redigert 17.August.2012 av Burgermeister (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Både vekt og vindfang spiller inn, prøv med ekstra vekt i baugen, en sekk med fuktig sand e.l. Evt større trimplan kan også hjelpe, men en bra vektfordeling i båten er det beste. Med fulle tanker, gummibåt og lasterommet bak fullt av påhenger & utsyr blir min båt også tung i hekken. Vurderer ekstra vanntank i baugen for å balansere båten bedre. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Etter bilde å dømme kan jeg kanskje tenke meg at vindfanget spiller en større effekt enn vekta, men som hanto1 sier lek litt med litt vekt foran i båten for å se. Min tanke er at hvis disse 34kg bak gjør stor forskjell, så må jo en person ekstra på feil sted også spille inn kraftig? Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Burgermeister Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Det enklaste er vel å plassere ein vaksen person, bak, i midten og fram i båten og sjå kva effekt det får for planingsterskelen. Blir sikkert noko vindfang men eg synes ikkje det får så stort utslag for toppfarta, men det kan sikkert har større utslag for planinga enn toppfarta. Så eit litt novise/idiot spørsmål om bruk av trimflaps som eg ikkje har så mykje erfaring med då dei er nye for året. Har brukt mesteparten av sesongen på å prøve ulike propellar. For mykje flaps gjer at båten ikkje kjem ut av sjøen og uten flaps blir den ståande lenge før den går ned i plan. Min erfaring er at det fungerer best å ta opp båten for så å ta den ned med flapsa igjen. Er dette rett? Nokon som har erfart at det funkar best med flapsa litt nede frå start? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Større trimflaps og speed rails hjelper Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Bruker du ikke tilt aktivt når du tar den opp i plan? Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Burgermeister Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Har drevet heilt nede viss det var det du tenkte på med tilt. Viss det var på flapsa så tar eg den ned igjen med å ta "bow down" ved behov dvs. med båt på hekken og folk i. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Kjør både flaps og drev helt inn når du går opp i plan Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Det gjorde susen Bitteliten Fekk den lett i plan med båt på hekken, fruen og ungane bak i sofaen. Fekk den også lett i plan uten bruk av flaps med rederinna i forpiggen. Trur eg flyttar vanntanken uansett, båten føltes bedre med meir vekt framme. Sist eg prøvde med flapsa heilt nede med ein ballistic fekk ikkje eg den ut av vatnet, med påfølgande alarm for temp og ødelagt impeller. Trudde derfor det ikkje var noko sjakktrekk, men det var alså propellen som var syndaren. Deilig følelse å ha en båt som funkar igjen! Takk for hjelpa Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Supert at det løste seg Større flaps og speed rails er fortsatt stalltips. Vi har 300kgs jolle på badeplatformen og etter at vi gjennomførte stalltipset ser vi lavere forbruk og mye raskere i sjø Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 (redigert) Er det Rocka sine du har? Må eg skru dei fast for å prøve dei? Helde det å sike dei fast. Har vel vore litt ulike erfaringar med desse trur eg. Ser på referansane til Watski at det er referert til mindre båtar enn min. Kor mange fot har du? Ha vore gomt med meir fart og løft ja :) Eit lite tankekors til slutt: kvifor er ikkje dette montert/ støpt inn i skroget viss det har slik effekt? Redigert 17.August.2012 av Burgermeister (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Vanskelig å støpe slik form Våre er to meter lange. Båten er 43 fot. Vet ikke om det holder med lim Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 18.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2012 Fant videoen frå Rocka. Ser at railsa ikkje er festa heilt bak. VIl vel gje bedre løft i hekken dersom dei er lenger bak men kanskje mindre fart? Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 30.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2012 Mykje vil ha meir ;) Angra på at eg ikkje kjøpte duopropp når eg skifta motor, men motor vart bestillt før eg fekk dekt skada og det såg ut til å bli dyrt nok med singel propp. Har nå eit Bravo x (1) drev. Er det berre å bytte undervannshuset dersom eg vil ha duopropp? Har nokon peiling på kva det vil koste? Det eg ønsker å oppnå med skifte er å få båten til å ligge lenger i plan og bedre baugløft. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.September.2012 Link til dette innlegget Svart 30.September.2012 Spar pengene til større båt. Du får ikke igjen for dette om du selger Sitér dette innlegget Link to post
Bavi28 Svart 30.September.2012 Link til dette innlegget Svart 30.September.2012 Duoprop hjelper ikke på det du ønsker utfra det jeg vet, sjekket selv på tidligere båt. Hjelper først og fremst på manøvrering og styring i lav fart. For å holde båt i plan på lavere hastighet, er mindre stigning på propell, løsningen. Motor må kunne jobbe i området der den har krefter til å holde båt oppe. Du mister litt toppfart. Mer løft i baug, oppnår du med en propell med "cuppete" ender på propellbladene. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 30.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2012 Spar pengene til større båt. Du får ikke igjen for dette om du selger Skal ikkje selge no når eg har ny motor, drev og 5 års garanti. Båten er dessuten heilt topp til vår bruk Duoprop hjelper ikke på det du ønsker utfra det jeg vet, sjekket selv på tidligere båt. Hjelper først og fremst på manøvrering og styring i lav fart. For å holde båt i plan på lavere hastighet, er mindre stigning på propell, løsningen. Motor må kunne jobbe i området der den har krefter til å holde båt oppe. Du mister litt toppfart. Mer løft i baug, oppnår du med en propell med "cuppete" ender på propellbladene. Volvo er i alle fall uenig med deg Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2012 Her er bilde av våre Speed Rails Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 23.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2012 Takk for bilde Bitteliten. Må innrømme at det sete langt inne å skulle bore hol i skuta for å prøve. Vi får sjå :) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 23.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2012 (redigert) Det er ikke brukt gjennomgående skruer - vil tro det er godt med lim i tillegg Redigert 23.Oktober.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 23.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2012 (redigert) Dette var interessant, Bitteliten.. Er det dere som har spesifisert dette, eller er det noe Nord West leverer som standard eller option ? Jeg har ikke mye lyst til å skru inn i skroget under vannlinjen, må jeg vel innrømme. Det holder vel neppe bare med lim ? Det ser ut som om det er skruer i overkant av rail'en, men ikke gjennom den ? -redigert : Eller det er en forsenkning i rail'en der skruene sitter ? Redigert 23.Oktober.2012 av Fusebox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.