Tonerose Startet 23.August.2012 Del på Facebook Startet 23.August.2012 Lurer på hvor stor jolle vi kan ha i snapdaviter.290 går greit,men blir 3.00 evt.3.10 for stort? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 (redigert) Det du kan møte på som problem er at den går inn i uteriggern på brygga. Jeg må fortøye min båt ca en meter lenger bak i båsen, men det er jo ikke noe problem.. Har ingen problemer med bredere jolle enn skrog ellers enn dette. https://baatplassen.no/bildearkiv/11/11902/sommer_baat_2009_027.jpg Redigert 23.August.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 Nå er vel også Nordwest 900 om jeg ikke husker feil 3,20 - 3,30 meter bred også, så en jolle opp mot den lengden vil nok ikke se rart ut. Et lite apropos her er vel tyngden på jolla som skal hales opp, og evt motor på denne jolla som skal taes av og på for hver gang. Du blir fort lei å bakse med en 9,9 hk. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
-morten- Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 det finnes vendbare brakettfester for jollemotor slik at du tilter den etter du har heist opp jolla. Da slipper man å ta den av og på. Båten har jo høyt akterspeil og ikke utgang bak så man blokkerer jo ikke noe særlig tilkomstmessig. Det finnes mange typer og varianter daviter. man må se på sine behov og vurdere deretter Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 Jeg har ei 270 jolle bak på min.den må ligge litt på den ene siden, for ikke å ligge i veien for ankervinsjen. Dermed kunne den ikke vært så mye lenger. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
EivindT Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 Jeg har en Grand 300 hengende i snapdaviter på min NW900,går fint det. Hvis du er nøye med å måle opp ligger den så og si flugt med skutesidene. Sitér dette innlegget Link to post
Tonerose Svart 23.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2012 Takk for svar..da regner jeg med at 3 meter går bra:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.