jonro Startet 26.August.2012 Del på Facebook Startet 26.August.2012 Ankervinsj av merke Lofrans Tigres vil ikke kjøre ut kjettingen, kun inn. Jeg hører det klikke i releet når jeg trykker inn 'ut'-knappen. Det er vel et tegn på at problemet sannsynligvis sitter a) i releet, eller b) i overføring av strøm fra releet til selve vinsjen. Forslag til hvordan jeg går frem for å feilsøke mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.August.2012 Del på Facebook Svart 26.August.2012 Hei Me hadde same problem med vår ankervinsj. (Anna merke.) Det var releet som var defekt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 26.August.2012 Del på Facebook Svart 26.August.2012 Det er flere som har hatt samme problemet. Det er vanligvis kontaktene på releet. Hvis releet kan åpnes kan du sikkert pusse litt på kontaktene, så virker det. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
ole-m Svart 26.August.2012 Del på Facebook Svart 26.August.2012 Bytt relee, bestilles hos Telmo Marin, de er ikke så dyre. Har lett for å irre på kontaktene, men klarer du å åpne releet kan du slipe lett med ei fin fil 100% HORISONTALT på kontaktene, men dette er ikke så lett å få bra, så jeg hadde kjøpt nytt. Tenk om det skulle svikte inn, når du har 40m ketting sittende på bunnen ! Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.