mikkel Startet 3.September.2012 Del på Facebook Startet 3.September.2012 Trenger ny termostat til min VP MD7b. Har forsøkt Maritim og Jama, Biltema og Mekonomen - men så langt uten hell. Noen som har et tips å komme med? Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 3.September.2012 Del på Facebook Svart 3.September.2012 Jeg kjører uten termostat i min md 17, og det går fint. Det koster skjorta å kjøpe termostat til min ihvertfall. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Erik Svart 3.September.2012 Del på Facebook Svart 3.September.2012 Garstad er Volvo penta forhandler. Nabo til Maritim (nesten). Stavanger Yatch senter i Bangarvågen på Hundvåg tror jeg og forhandler Volvo Penta. Uten Termostat går vel motoren konstant for kald, så hvor heldig det er er jeg usikker på. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
mikkel Svart 3.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2012 Manglende termostat gir i alle fall ikke mye varmtvann i berederen! Takk for tips, Erik, skal ta et par-tre telefoner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.