Jump to content

Selco Select 13 prosjekt tråd

feskhau

Recommended Posts

Skaffet meg en gammel Selco Select 13 i sommer, etter litt pilling på båten har jeg oppdaget at det trengs mye arbeid for og få saker og ting på stell igjen :)

Jeg må støype ny dørk og akterspeil, speilet blir i den forbindelse hevet i full bredde slik at jeg kan kjøre med lang stamme. Ellers er det en del små skader her og der, men ikke noe alvorlig.

Jeg tenker og lage akterspeil, nye stingere og spant av 27mm vannfast dørk finer. alt dette tenker jeg og støpe inn i glassfiber/ poly. Trenger jeg gelcoat på dette eller er det nokk med primer og 2-komp polyuretan lakk, tenker da på det som skal lages under dekk. Tenkte og kjøpe alle produktene til jobben på biltema, noen som har synspunkter om dette .

Her er et bilde av båten som den var når jeg fikk den, har nå steamet av all gammel lakk/ bunnstoff. Overdel og underdel er separert, nå er tiden inne for fjerning av dekk og speil !

9479828_720x0.jpg

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...