Gnisten Startet 14.September.2012 Del på Facebook Startet 14.September.2012 Jeg ønsker å legge båtens plassering helt nede i kartet. Dette må vel være mulig men jeg finner ikke ut hvordan. Noen tips? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Brightbull Svart 14.September.2012 Del på Facebook Svart 14.September.2012 Jeg tror ikke det er mulig. Har ikke sett en slik funksjon, og jeg har 720S selv. Sitér dette innlegget Finnmaster 68DC & Yamaha F225 V6 3.3 Link to post
Gnisten Svart 15.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2012 Sikkert derfor jeg ikke finner ut hvordan - Litt dårlig at den funksjonen ikke finnes på en såpass avansert plotter da.. - Jeg er mer interessert i hva befinner seg forut en aktenfor. Kan jo selvsagt zoome ut, men... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Brightbull Svart 15.September.2012 Del på Facebook Svart 15.September.2012 Det er nok med tanke på radar og AIS, at du ser både forut og akterut på kartet. Sitér dette innlegget Finnmaster 68DC & Yamaha F225 V6 3.3 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.