is_620 Startet 20.September.2012 Del på Facebook Startet 20.September.2012 bikket 60 i år slik at hukommelsen fader bort. husker ikke eksakt når jeg pleier å ta opp båten . ligger i Oslofjorden. bruker lastebil og har opplag i egen hage. kunne tenkt meg at passende dato for opptak kan være 2 uker før det blir helt mørkt og før vannet fryser, - legger muligens opp til en god del fleipete svar, men håper på noen gode også. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Dagen før du finner den sånn er bra Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Marida Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Jeg kjører min i vinterhavna første helga i november. Fryser som regel helga etter. Dette kan jo variere en del da. Greit at det ikke er for seint å, blir fryktelig kaldt på finga Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 I Nord-Norge har vi helårsbåt. Tar bare opp for vårpuss og sink skifte. Isfri havn er tingen. :-) Og torsken er best om vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Håper du husker hvor båten ligger! ;-) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Båten skal opp maks 4 dager rundt mai 2013, ellers skal den ligge på sjøen. Har du glemt det? Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
hanto1 Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 pleier å ta opp båten noen dager i mai/juni. Det er heldigvis ikke så mye is på sørlandet + milde vintre Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 bare for å fortsette.... båten skal opp siste sommerferiedag. Erfaringen (som dog er beskjeden) tilsier at båten knapt nok blir brukt etter dette. Gleder meg allerede til april! Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Astor Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Går i vinterhavn og fortsetter båtlivet der. Det skjer trolig til søndag. Blitt rundt 100 overnattingsdøgn i år. Alt har fungert som det skal og ingen problemer i år. Vi ser fram til kaldere dager og fiske på fjorden nå. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
adeneo Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Forrige uke Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 (redigert) Slutten av oktober. Gleder oss til høstturen til opplaget Redigert 20.September.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 mitt første prøve år med båten på sjøen blir spennende , kan hende jeg prøver den en tur når det er som kaldest om jeg da får start jeb Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
Boxen Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Tar upp den efter varje tur, bara slæppa ut luften och rulla ihop den och stoppa den bak i bilen, Den man har i sverige plockas upp førsta Oktober i regel. Sitér dette innlegget Link to post
svebe Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Tar upp den efter varje tur, bara slæppa ut luften och rulla ihop den och stoppa den bak i bilen, Den man har i sverige plockas upp førsta Oktober i regel. Min Underbara uppblåsbara... bbbåt Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 04. April 2013 Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Lovart låring Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Jeg kjører min i vinterhavna første helga i november. Fryser som regel helga etter. Hvor har du vinterhavn? Jeg lurer på å ha skuta på vannet i vinter serri. Den gjør jo neimen ikke mye nytte for seg på land. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
free Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Siste turen starter i morgen, så får vi se om den avsluttes lørdag eller søndag. alt fra vær anledning og lyst må klaffe samtidig for at det skal bli noe særlig mer sesong, varmeapparatet har streika så jeg tenker det får greie seg for i år. Det positive med såpass tidlig opptak er at en gjerne får rikelig med anledning til å få unna vårpussen nå i høst. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 20.September.2012 Del på Facebook Svart 20.September.2012 Båten skal opp maks 4 dager rundt mai 2013, ellers skal den ligge på sjøen. Har du glemt det? Nettopp! Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Tora skal på land i midten av oktober. Saowanee skal i boblehavn når hummersesongen går mot slutten. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
MT. Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Båten skal på henger når bunnsmøring, drevolje og drevanoder skal fornyes. Dagen etterpå skal den utpå igjen. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
RSL Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Fra den tiden jeg tok båten opp om høsten, kan jeg huske at jeg alltid tok opp en måned for sent. Siste måneden hadde båten nesten ikke vært i bruk, men da jeg tok opp, var det nattefrost og iskaldt arbeid å koservere og pakke inn båten. Jeg ville konkludert med at du bør ta den opp i det du slutter å bruke helgene på den. Har du fortsatt båtturer og koser deg med den i helgene, har den ingenting i hagen å gjøre. RSL (svADA har enda ikke overvintret på land i mitt eie) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Marida Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Hvor har du vinterhavn? Jeg lurer på å ha skuta på vannet i vinter serri. Den gjør jo neimen ikke mye nytte for seg på land. Marieholm Strømstad, var mange ledige plasser der i fjor. Vakter og isfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Ja, da er det i allefall kort vei for påsketuren til Koster Marida. Kjenner andre som også overvinterer i boblehavna på Marieholm, De er rimlig fornøyd med beliggenheten og bruker båten som hytte i helgene hele vinteren. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
valvolainen Svart 21.September.2012 Del på Facebook Svart 21.September.2012 Siste helga i oktober tipper jeg båten ryker på land. Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 22.September.2012 Del på Facebook Svart 22.September.2012 I fjor var jeg ute å seilte på Breidangen 7. november og tok båten opp i Son helga etter. Ser ingen grunn til å ta opp før. Litt nattefrost skader ikke. Faktisk deilig å seile med lue, votter og termodress. Ingen andre ute den dagen, bortsett fra Forsvarets Orionfly som kretset et par ganger rundt meg. Lurte vel på om jeg hadde det greit? Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.