jensemann2 Startet 22.September.2012 Del på Facebook Startet 22.September.2012 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=36679595 Fikk den for 100.000, noe jeg er fornøyd med:) Har hatt litt båt abstinenser etter jeg solgte seilbåten, men nå er det full fres igjen:) Første post på to-do listen blir webasto eller eber, som er det eneste jeg savnet om bord. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 22.September.2012 Del på Facebook Svart 22.September.2012 fra seilbåt til denne må bli bra. gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 22.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2012 ja må innrømme at jeg fikk nok seilbåt etter 8 år. mye vedlikehold og tungvint med opplag. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 22.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2012 ja må innrømme at jeg fikk nok seilbåt etter 8 år. mye vedlikehold og tungvint med opplag. Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 22.September.2012 Del på Facebook Svart 22.September.2012 (redigert) så nå er du moden for Skambud på Oksøen ? ok! lese hele postingen ordentlig :-) ser at den er solgt... ( men sjekk signaturen din) Redigert 22.September.2012 av bare lek(k)er (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 22.September.2012 Del på Facebook Svart 22.September.2012 Fin båt! Sånn jeg Vil ha selv. Tror du fikk en bra pris på den:) gratulerer Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
jensemann2 Svart 22.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2012 ja oksøen er solgt. Endret signaturen min nå:) takk for det. Nå må jeg vel gå til innkjøp av endel utstyr for konservering/service på motor og drev. Noen som har en smørbrødliste til meg over "må ha" ting for å ta service selv? div fett, oljer, trykktesteutstyr?? må jeg sjekke opplining av motor/drev hver gang jeg har tatt det av? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.