Jmek1 Startet 24.September.2012 Del på Facebook Startet 24.September.2012 Når landstrømmen ikke er koblet til har jeg konstant alarm på "230Ven" , dvs når jeg ikke ligger til kai har jeg alltid en aktiv alarm... Er dette normalt på bavaria? Sitér dette innlegget Link to post
Lars E. Svart 24.September.2012 Del på Facebook Svart 24.September.2012 Har ikke vært borti noe slikt på min 35 sport Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 24.September.2012 Del på Facebook Svart 24.September.2012 Er det "alarmen" på panelet nede du tenker på, så hadde jeg dette også. Sitér dette innlegget Link to post
Jmek1 Svart 25.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2012 På Panel 305 nede i båten. Slik viser den. Synes det er lite logisk at en båt skal vise konstant alarm når den ikke ligger på landstrøm ??? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 25.September.2012 Del på Facebook Svart 25.September.2012 Ja. Slik var det også på min båt. Du "nuller denne" ved å holde inne "return knappen". Men, den kommer tilbake neste gang du trekker ut landstrømmen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.