Sleipner93 Startet 26.September.2012 Link til dette innlegget Startet 26.September.2012 Har kjøpt meg båt med en Sabb 2J montert som jeg skal gå med over jærens rev med nå i helga om været tillater det, skulle gjerne hatt med noen dieselfilter men vet ikke hvilket filter jeg skal ha, prøvde Sabb sine nettsider men fant ikke ett delenummer der. Noen som vet eller har en gammel pakke av ett slikt filter liggende? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.September.2012 Link til dette innlegget Svart 26.September.2012 (redigert) en Sabb 2J montert som jeg skal gå med over jærens rev med nå i helga om været tillater det, skulle gjerne hatt med noen dieselfilter men vet ikke hvilket filter jeg skal ha, prøvde Sabb sine nettsider men fant ikke ett delenummer der. Ring Sabb Frydenbø Sabb Motor Damsgårdsveien 113 P.B 7170 5020 Bergen tel. 55 34 88 00 fax. 55 34 88 01 Manualene her http://temp.sabb.no/...st.aspx?zone=19 filter side 49 http://temp.sabb.no/...file.aspx?id=69 Redigert 26.September.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sleipner93 Svart 26.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2012 Finnes det folk der enda som vet hva en 2J er i det hele tatt? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.September.2012 Link til dette innlegget Svart 26.September.2012 Det er utrolig hva de vet og har på lager. Bosch nr. sto i manualen Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mr. Hilde Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Finnes det folk der enda som vet hva en 2J er i det hele tatt? Har registrert at Frydenbø har fått mye "pes" for dårlig service og at det hevdes at de er lite iøtekommende når kundene har problemer av ett eller annet slag. I sommer opplevde jeg imidlertid Frydenbø på sitt beste: På vei tilbake fra Shetland røyk eksosbendet på 2J'en. Motorrommet så helj j..... ut og jeg så for meg store problemer med å få fikset dette uten å tilbringe resten av ferien i motorrommet. Men jeg fikk utført en provisorisk tetting og kom meg inn til Fedje dagen etter. Der avdekket jeg at bedndet var helt tæret opp innvendig og at det måtte byttes. Ringte Frydenbø og ble satt over til rette vedkommende på lageret. Han skjønte hva jeg snakket om med en gang og sa at han ville prøve å få sendt et nytt bend post restante til Fedje samme dag. Jeg var gangske spent da jeg gikk på postkontoret neste morgen. Men der lå et nytt og riktig bend med pakkninger og det hele. Resten av ferieturen var berget. Bra levert Frydenbø! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.