Honduras Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Nå skal jeg ikke engang forsøke å være objektiv, men jeg synes nå plassen foran i den Askeladden var tragisk liten sammelignet med Nor-Dan Fra siden: Med innleggsputer får du solseng i hele baugen i tillegg til den bak. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
glalaks Svart 2.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Jeg liker virkelig den nordan-båten din:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Sørlandet2 Svart 4.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2012 Jeg har hatt en sesong med Uttern D55, 08 modell, med siste generasjon foretaket fra Mercury. Kjempefornøyd. Selvfølgelig ville en større, mer påkosta båt være finere. Men krone for krone, så tror jeg Uttern er veldig ok. Siden alle Uttern båtene leveres komplett med plotter, og ofte stereo. Så er det lettvint, og alle funksjoner med drivstoff, hastighet, liter/nm funker. Jeg har lite erfaring med andre båter, men andre folk jeg har hatt med, som har erfaring med andre merker, er overraska hvor bra den funker. Ingen skammelig, virker bra sammenskrudd. Tror kanskje det var mer strammer i eldre Uttern. Står valget mellom nyere Uttern, eller andre eldre båter, så vet jeg hva jeg ville valgt igjen. Selv om det virker som mange på dette forumet forsvarer sin eldre båt. Lykke til med ditt valg. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2012 Jeg har hatt Uttern D55 i 2,5 sesonger og er helt sikker på at jeg ikke skal ha slik båt igjen. Flatbunnet - dårlige sjøegenskaper. slår i sjøen. Tynt skrog som vrir seg. Sitér dette innlegget Link to post
Bærum Svart 9.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Da ble det plutselig kjøp av en Yamarin 53 BR med Yamaha F100. "Overligger", komplett for 219.200,- Ikke gæernt! Gleder meg til våren!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 9.November.2012 Link til dette innlegget Svart 9.November.2012 Gratulerer med ny båt Kjenner følelsen, kjøpte min i februar. Leeeenge å vente før det ble første tur på vannet. Fin kombinasjon av båt og motor, var å prøvekjørte en slik for noen år siden, og synes det var en positiv opplevelse. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.