JoachimogMalene Startet 29.September.2012 Del på Facebook Startet 29.September.2012 Har fikset et hull under vannlinjen på båten min. La torsdag siste strøk antipest. Hvor lenge må jeg vente med sjøsetting. Begynner å bli utålmodig, noe som gjerne fører til dumme beslutninger. Har lyst til å få det ordentlig og lurer på hvor lenge jeg må vente. Mvh Joachim Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
LM 605 Svart 29.September.2012 Del på Facebook Svart 29.September.2012 Står vel noe på boksen ang. dette, eller på www.jotun, hvis det er deres produkt som er brukt. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.September.2012 Del på Facebook Svart 29.September.2012 Har du ikke bunnstoff utenpå? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
JoachimogMalene Svart 29.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2012 Er jotun ja. Har lest på boksen,men har sølt litt over noe av skriften. Blir derfor ikke helt klok. Fant ikke noe på jotuns hjemmeside,kun fremgangsmåte på hvordan man skulle gjøre jobben. Har søkt litt her på baatplassen, og har ikke funnet det jeg leter etter. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
JoachimogMalene Svart 29.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2012 Har bunnstoff utenpå. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Mouche Svart 29.September.2012 Del på Facebook Svart 29.September.2012 Da er det jo bare å "hive" den ut. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
JoachimogMalene Svart 29.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2012 Men er det ikke sånn at primeren må herde ordentlig før jeg sjøsetter? Hvis ikke er det helt topp og båten går på vannet i morgen. Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Mariell Svart 29.September.2012 Del på Facebook Svart 29.September.2012 Trodde det var omvent. Påfør bunnstoff før primer er ordentlig herdet, 12-24 timer?. Etter bunnstoffet er på er det vel bare å vente noen timer før sjøsetting. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
glalaks Svart 29.September.2012 Del på Facebook Svart 29.September.2012 Jeg bunnsmurte båten min i vår rett før jeg sjøsatte. Med selvpolerende. Ikke etter boka men det gikk bra.. Sto Ca 30 min før den var på vannet.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
JoachimogMalene Svart 30.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2012 Joda,bunnstoffet er jeg ikke bekymret for.Vil bare ikke at glassfiberen skal trekke inn vann. Derfor jeg lurte på herdetid på primeren. Ingen som vet? Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Kiekhaefer Svart 30.September.2012 Del på Facebook Svart 30.September.2012 Det er ingen problemer med å sjøsette i morgen, så sant det ikke har vært 40 minusgrader de siste tre døgnene der hvor du bor etter du smurte på :lol: . Sjøsett med god samvittighet. Sitér dette innlegget Link to post
JoachimogMalene Svart 30.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2012 Supert.Da er jeg klar for hummerfiske Sitér dette innlegget Nå med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.